בארץ

נתניהו מפייס את דוד ביטן: זה התפקיד שהוצע לו

אחרי שהורחק מעמדות השפעה ויחסיו עם נתניהו על על שרטון זוכה דוד ביטן לפרס ניחומים שרחוק מלהשביע את רעבונו. יש להניח כי ליטרת הבשר שהושלכה לעברו לא תספיק כדי לעצור את המהלך הבא נגד נתניהו
דוד זולדן |  5
דוד ביטן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בליכוד החליטו כי חבר הכנסת דוד ביטן יכהן כיושב ראש ועדת הכלכלה. כך החליטה הוועדה המסדרת בראשות חבר הכנסת אופיר כץ (הליכוד) שאישרה היום את הקמת ועדות הכנסת הקבועות. ההצעה אושרה פה אחד בתמיכתם של כל 14 חברי הכנסת בוועדה. 
ביטן, שמואשם בשוחד ושמשפטו מתנהל, מונה ליו"ר הוועדה לאחר שבישיבת סיעת הליכוד שלפני ההשבעה הוא תקף את נתניהו והטיח לעברו בין השאר: "למה לא כינסת את הסיעה עד עכשיו?". כששר החינוך יואב קיש ניסה לגונן על נתניהו, רטן לעברו ביטן: "מי מינה אותך? לא מינו אותך לשום דבר".
הבוקר הודיע ח"כ דודי אמסלם כי אינו חש בטוב וכי ייעדר מההצבעות. גם מאי גולן, שלא קיבלה תפקיד מספק מבחינתה, הודיעה שהיא לא מרגישה טוב, ולא הגיעה למליאה להצבעות. נתניהו הבטיח לגולן שתכהן כשרת הסברה ברוטציה ועד שזו תיכנס לתוקף, תכהן כסגנית שר במשרד ראש הממשלה אבל מהלך זה לא יצא לפועל. לגולן הוצעה ראשות וועדה והיא דחתה את ההצעה בשאט נפש.
לאחר שנודע כי אלמוג כהן מעוצמה יהודית ומאי גולן מהליכוד לא ימונו לסגני שרים במשרד ראש הממשלה, זאת למרות ההבטחה שניתנה להם, דורשת כעת גולן תפקיד שרה. אתמול אישרה הממשלה את מינוי הסגנים וביניהם את מינוי אבי מעוז ואורי מקלב לסגנים במשרד ראש הממשלה וכהן וגולן לא קיבלו מינוי. כעת נותר להמתין ולראות האם גם גזרת נתניהו-גולן תתחמם ותבעיר את גזרת המאוכזבים בליכוד.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ביטן
    ציקו 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי חלק מהטיעונים שלך.לא מקבלים תפקיד על סמך וותק ועד כמה נאמן היית לנתניהו.אתה לא יכול למשל להשוות את עצמך לטלי גוטליב,מוכשרת ברמות . בסדר,הגנת על נתניהו. אז מה?!
    סגור
  • 4.
    גם אני גם אני
    אורח 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני רוצה להיות סגן שר , גם אני. למה הם ואני לא? תרמתי, עשיתי, לא לקחתי שוחד, שילמתי את כל החובות, אז למה אני לא? עומדת בשקט בתו.
    סגור
  • 3.
    מושחתים
    ןו 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממשלה דמקולו פעם ביבי היה מלך היום הוא סריס שאין לו מקום ממלא תפקידים לפי בקשות ואיומים ולכן נותן תפקידים לאנשים שלא מתאימים לתפקיד ממש דמקולו כולם בושה וחרפה
    סגור
  • 2.
    נאשם לשוחד לראש ועדת הכלכלה. מאוד ממלכתי (ל"ת)
    מישהו 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    די !!!
    נגה שיפר 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די להסית ח"כ נגד נתניהו. די להסית את העם למלחמת אחים. די לשנאה של השמאל לימין, שאינה מובנת בעליל. די להכפיש את שמנו בעולם,כי מי שיפסיד זה השמאל והימין ביחד. די !!!!!
    סגור