בארץ

בן כספית תומך פומבית בבן גביר: זו הפצצה שהנחית

בן גביר מדהים אפילו את מבקריו. העיתונאי והמגיש הוותיק החליט שהוא נותן צ'אנס לשר לביטחון לאומי. האם זו תחילתה של ידידות מופלאה? 
דוד זולדן |  3
איתמר בן גביר, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מתוך אתר 103FM)
האם העיתונאי והמגיש בן כספית מביע תמיכה פומבית בבן גביר? נדמה שמדובר בדעה צלולה ולא בפליטת פה לאור זאת שבן כספית נימק את דבריו ולא שלף מהמותן. הכל התחיל כשינון מגל החל לחמם מנועים: "למה איתן גינזבורג לא שינה את החוקים הללו? למה הממשלה לא שינתה את החוקים הללו? מה הם באים בטענות?", ביקר בחריפות. "הוא בא ומדבר על רבנים. תעשה לי טובה, נמאס מהזיוף הזה, זה לא מרגש אותנו". 
עמיתו לשידור ב-103FM, בן כספית הביע תמימות דעים באשר לעליות המחירים: "המשקאות האלכוהוליים מתייקרים, אפילו לא נוכל להטביע את יגוננו בטיפה המרה. הכל מתייקר. אמרתי לך שזה דבר גלובלי ועולמי, אבל אני לא הבטחתי כמו נתניהו שיוריד את זה. אז שיוריד את זה".
ואז הנחית בן כספית את הפצצה כשאמר על השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "אני מאלה שחושבים שהוא ראוי להזדמנות הזו, בתפילה חרישית שהוא לא יפוצץ את המזרח התיכון". 
מגל בתגובה השווה והעלה, והתייחס לדבריו של עמר בר-לב, השר לביטחון לאומי היוצא, שאמר כי "'זכיתי' להיות מאובטח בהוראת השב"כ - כי העזתי לומר שישנם מתנחלים קיצוניים שחוללו פשעי שנאה נגד פלסטינים. לאן הגענו? עד לאן הידרדרה החברה?!". מגל הגיב לדבריו בזעם: "אתם לא יודעים להבדיל בשמאל בין עיקר לטפל, בין אויב לאוהב, ולא יודעים מה חשוב ומה פחות חשוב. כל הדבר הזה הוא אג'נדה פרוגרסיבית שאבד עליה הכלח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איפה הגבול ומה קורה כשאין?
    נטשה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעניין מה בן כספית היה אומר לו היה נעקץ ע"י חבורת ערבים שמקבלים גיבוי לעשות כל מה שבא להם כולל לפרוץ אליך הביתה או לפרוץ לך לאוטו וכשהמשטרה מאפשרת להם. אם זה היה קורה לך בן כספית, מה היית עושה? חכו תראו, הכל יהיה עוד יותר גרוע, הרבה יותר גרוע - אם לא יקטעו את המצב באיבו, ויפה שעה.
    סגור
  • 2.
    אימון
    אליריס 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עם בן כסבית תומך אז אתה צריך לדאוגכי הוא נחש מתחת לקש לא מאמין במשתפים אחרי שטינף תקופה ארוכה מה פתאום חזר בתשובה קודם נראה מעשים ואז נחליט עם חזר בתשובה
    סגור
  • 1.
    איך אפשר לתמוך בקיצונים שונאי אדם
    רחל 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מי שתומך בקיצונים שונאי אדם שרק האגו ושלהם זה מה שחשוב נראה לי לא רציני ימים יגידו והם יצטערו
    סגור