בארץ

אמיר אוחנה הושבע ליו"ר הכנסת: כך הגיבו הח"כים החרדים

חבר הכנסת אמיר אוחנה הושבע היום כיו"ר הכנסת ויהיה הראשון בתפקידו שהוא הומוסקסואל מוצהר. בעת נאומו הודה לבן זוגו וילדיו - חברי הכנסת החרדים במליאה בחרו להוריד ראשם בהפגנה שקטה
מערכת ice |  2
אמיר אוחנה (צילום דוברות הכנסת)
בצל המחאות של קהילת הלהט"ב בכביש איילון בשעה זו, חבר הכנסת אמיר אוחנה הושבע כיו"ר הכנסת וכעת הוא הראשון בתפקידו שהינו הומוסקסואל מוצהר. בעת נאומו במליאה הוא הודה לבן זוגו וילדיו וזו ההזדמנות בה בחרו חברי הכנסת החרדים להוריד ראשם בהפגנה שקטה. 
 
זמן קצר לאחר מכן התקיימה הרמת כוסית לכבוד אוחנה בכנסת, בה נכח ובירך אותו ראש הממשלה נתניהו: "כולנו התרגשנו למשמע הנאום נוגע הלב שלך, שנגע במשפחתך ובהוריך. תוצאת הבחירות נותנת לנו את האפשרות להמשיך את תור הזהב של מדינת ישראל. אנחנו נושמים עכשיו אוויר פסגות, אבל מהאירוע הזה אנחנו עוברים לישיבת הממשלה, נכנסים למכרות הפחם ומתחילים לעבוד".

אוחנה הודה ואמר: "כשבירכת אותי ביום הראשון לכהונתי בכנסת, אמרת שאוכל להיות גשר בין חלקי החברה הישראלית. הלוואי שאהיה ראוי ואזכה לכך". לכך הוסיף אוחנה ובירך את משפחתו של נתניהו "שעברו ייסורים קשים עבור עם ישראל, מדינת ישראל ועבור כולנו". בסיום הרמת הכוסית אביו של אוחנה בירך על כוס יין: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

כאמור בשעות הללו מתקיימת הפגנת ענק בכביש איילון דרום כמחאה על חוק האפליה המסתמן והרשימה השחורה שפורסמה על ידי מפלגת נעם, אשר כללה אנשי תקשורת חברי הקהילה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריכים לעשות מפלגה חדשה לשומרי תורה ומצות.
    א. 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכים לעשות מפלגה חדשה לחרדים ודתיים. כולם יודעים שזה חילול השם מה שהם עשו. אין לתמוך באף אחד מהמפלגות האלו. הם צבועים. איפה הערכים שלהם. אני אוהב כל בני אדם ומתפלל שכל אחד יחזור בתשובה ואני בכללם. זה לא אישי. התורה אומרת בפירוש שזה עבירה חמורה כמו שכתוב וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ ... ויקרא כ יג עיין שם בסוף הפסוק גם כתוב וְאֶת-זָכָר - לֹא תִשְׁכַּב, מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה, תּוֹעֵבָה הִוא" (ויקרא יח, כב) אם כן צריכים לעשות מפלגה חדשה שהולכת על פי התורה.
    סגור
  • 1.
    חרדים צבועים. (ל"ת)
    הטמבל 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור