בארץ

חלוקת התיקים בממשלת נתניהו השישית: זו רשימת השרים הסופית

ישראל כץ עומד בסירובו לכהן שני ברוטציה במשרד החוץ ומוותר גם על תיק כלכלי בכיר שהוצע לו למשך המחצית הראשונה של הרוטציה. דיכטר בחקלאות, קרעי בתקשורת, ברקת בכלכלה, אקוניס במדע, סילמן בהגנת הסביבה ושיקלי שר התפוצות
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו, יריב לוין, יצחק גולדקנופף ומשה גפני (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני, מרים אלסטר)
אלה חלוקת התיקים בממשלת נתניהו השישית: נתניהו הציע לישראל כץ, להיות רק שני ברוטציה על תפקיד שר החוץ שאותו ימלא בחלקו הראשון ח"כ אלי כהן. כץ טרם השיב. יריב לוין למשרד המשפטים שהתפטר לשם כך מתפקיד יו"ר הכנסת.
אבי דיכטר ימונה לתפקיד שר החקלאות ושלמה קרעי לתפקיד שר התקשורת. בהמשך קיבלו מירי רגב את תיק התחבורה ואופיר אקוניס את תיק המדע, החדשנות והטכנולוגיה,  מיקי זוהר ימונה לתפקיד שר התרבות והספורט, עידית סילמן תהיה השרה להגנת הסביבה, ועמיחי שיקלי שר התפוצות והשוויון החברתי. ניר ברקת יכהן לראשונה בתור שר ויקבל לידיו את תיק הכלכלה. גלית דיסטל-אטבריאן תכהן כשרה ללא תיק במשרד ראש הממשלה, וסמכויותיה יוגדרו בהמשך.
אתמול בשעות אחר הצהריים נפגש נתניהו עם ח"כ יואב קיש והודיע לו כי בחר למנותו לשר החינוך. 
ח"כ יולי אדלשטיין, שתחתיו כיהן קיש כסגן שר הבריאות, נותר מחוץ לממשלה: במפגש עמו הציע לו נתניהו את תפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון בכנסת. אדלשטיין טרם השיב להצעה.
קודם לכן, נפגש נתניהו עם חיים כץ והודיע לו כי הוא ישמש כשר התיירות. כץ (75) מכהן כחבר כנסת כמעט ברציפות מאז 1999. אתמול אישרו חברי סיעת הליכוד פה אחד את מינויו של אמיר אוחנה לתפקיד יו"ר הכנסת ה-25.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה