בארץ

השרה מיכאלי: "נתניהו מוכר את המדינה, באנו חושך לגרש"

השרה מיכאלי תקפה את ההסכם שפורסם בין נתניהו ליהדות התורה, לפיו בין היתר ייבחנו אלטרנטיבות לייצור חשמל בשבת. בליכוד הכחישו את הפרסום
מערכת ice |  3
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
שרת התחבורה מרב מיכאלי פרסמה הערב (שני) בטוויטר שלה בעקבות הפרסום על ההסכמים בין נתניהו ליהדות התורה: "נתניהו מוכר את מדינת ישראל".
"ככה פשוט", המשיכה מיכאלי, "אנחנו קידמנו תחבורה ציבורית בשבת - הם מקדמים הפסקת ייצור חשמל בשבת. וזאת רק ההתחלה. באנו חושך לגרש".

השרה מיכאלי התייחסה לפרסום של עמית סגל בחדשות 12 לגבי סעיפי ההסכם: נציג הרבנות ישתתף בוועדה להיתר עבודות בשבת; ייבחנו אלטרנטיבות לייצור חשמל בשבת; הממשלה תממן גניזה של ספרי קודש; הממשלה תקים ותממן גופים שיענו על שאלות הלכתיות שיתקבלו מהציבור; יורחב מספר החופים הנפרדים בארץ; ערים חרדיות ייהנו מהנחה נוספת בתחבורה הציבורית;
עוד סוכם: תקציב תרבות חרדית במשרד החינוך - לפחות 100 מיליון שקלים; תבוטל נבחרת הדירקטורים ותינתן העדפה מתקנת לחרדים בחברות ממשלתיות; מנהלי בתי חולים יוכלו לאסור הכנסת חמץ בפסח; תבוטל רפורמת הבגרויות ויתוגברו לימודי תלמוד לתלמידים חילונים; כל אזרח שירצה יוכל להיקבר בקרקע ולא בקומות; תיבחן סגירת "האגף הרפורמי" במשרד התפוצות; כל שירות ממשלתי שניתן באינטרנט יינתן גם בטלפון או פנים אל פנים; תבוטל רפורמת הטלפונים הכשרים של הממשלה הקודמת.
בליכוד טענו בתגובה, כי "הרשימה שפורסמה היא רשימת דרישות של יהדות התורה ולא הסכם שהליכוד הסכים לו. כך למשל הליכוד לא מסכים על איסור הפסקת ייצור החשמל בשבת, הרחבת החופים המפורדים ודברים נוספים שהועלו בשיחות. כל הסכם סופי ישמור על הסטטוס קוו שהיה נהוג שנים בענייני דת ומדינה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    החושך של הימין מחליף את החושך של השמאל. (ל"ת)
    צביעות התקשורת 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עוד אחת/אחד...
    דודי 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שווה תגובה, דיבורים כמו חול ולא עשתה כלום
    סגור
  • 1.
    מיכאלי אולי תשתוק (ל"ת)
    לבנת חבלה 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור