בארץ

קיש מזהיר כי לוי רוקח תרגיל לטרפד ההצבעה בכנסת

מפלס המתיחות במשכן הכנסת עולה שלב לקראת ההצבעה על יו"ר הכנסת החדש. בליכוד חושדים כי היו"ר הנוכחי, מיקי לוי רוקח תרגיל במטרה לדחות את ההצבעה לשעות הקטנות של הלילה ולמסמס אותה. ח"כ יואב קיש מעריך שכך יהיה ומזהיר: "אתם פועלים לבזות את הכנסת ואת בית המשפט"
דוד זולדן | 
יואב קיש, מיקי לוי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
הוועדה המסדרת בראשות ח"כ יואב קיש מהליכוד כבר המליצה למליאת הכנסת לבחור בח"כ משה טור פז מסיעת יש עתיד לכהן כסגן זמני ליו"ר הכנסת על מנת להתחיל בהליך חילופי משמרות מסודר והדרגתי. קינלי הוא מועמד מוסכם על הליכוד ואמור להחליף את היו"ר היוצא מיקי לוי שאמור לסיים היום את תפקידו כיו"ר הכנסת.
ההצבעה על יו"ר הכנסת החדש נקבעה לשעה 16:00 ובליכוד חושדים כי מיקי לוי יעשה הכול על מנת למסמס אותה. המועמדים לתפקיד יו"ר הכנסת הם יריב לוין מהליכוד ומירב בן ארי מיש עתיד. במידה ומירב בן ארי תיבחר, בליכוד יצטרכו רוב של 90 חברי כנסת כדי להדיח אותה וזו תהיה הזדמנות נהדרת לנתניהו לבחון את הנאמנות של חברי הליכוד והשותפים הטבעיים. 
בפתח הדיון, אמר קיש: "אנחנו היום ביום משמעותי בכנסת, משכו אותנו שבוע ימים עד ההצבעה על בחירת יו"ר הכנסת. היום נודע לי שמתכננים לבזות את הכנסת. אני מתכוון להיפגש עם יו"ר הכנסת ולשמוע ממנו מה בכוונתו לעשות. אני מקווה שלא יהיה פה בזיון בית המשפט. אני מקווה שלא יהיה אקורד סיום צורם לכהונתו, שירשם על שמו. אתם פועלים לבזות את הכנסת ואת בית המשפט".
הוועדה תמליץ למליאה לבחור בח"כ ישראל אייכלר מסיעת יהדות התורה לכהן כסגן זמני ליו"ר הכנסת, במקום ח"כ יעקב טסלר שהתפטר מתפקידו כסגן זמני ליו"ר הכנסת ופיטוריו ייכנסו לתוקף ביום רביעי השבוע בשעה 10:30.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה