בארץ

סמוטריץ' מצהיר: "המס על החד פעמי והשתייה הממותקת יבוטל"

סמוטריץ' בבשורה חשובה לצרכן הישראלי. האם יפתיע את מבקריו ונראה לוחם חברתי לצד הנץ הביטחוני? 
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום טוויטר/בצלאל סמוטריץ')
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ושר האוצר המיועד משגר מסר מעודד לצרכן הישראלי ומצהיר כי יבטל את גזירותיו של קודמו בתפקיד. האם נראה את סמוטריץ' שר אוצר חברתי?
בנוסף, מתפאר סמוטריץ' בסמכויות הנרחבות שהוא עתיד לקבל ביהודה ושומרון ומעורר דאגה בשמאל. לדבריו של יו"ר הציונות הדתית: "מערכת צבאית לא באמת יודעת לנהל מערכות אזרחיות. הכל נעשה בתיאום עם ראש הממשלה. אף אחד לא בא להתפרע ולהשתולל".
עם זאת טרח והדגיש כי "כל הסמכות שהייתה בידיי שר הביטחון בנושאים האזרחים תעבור אלינו. זה הדבר הנכון ביותר. שר הביטחון צריך לעסוק באתגרי הביטחון שעומדים מול מדינת ישראל".
על תקציב המדינה הבא רמז סמוטריץ' על ההקצאה המתוכננת לישיבות וכוללים: "תקציב מדינה משקף ערכים. אני חושב שמדינת ישראל צריכה לחזק את המוסד שנקרא לימוד התורה", וציין כי "הירידה במוטיבציה לשרת בצה"ל היא בעיה קשה, אבל קשורה לכלל ישראל". 
בסיום דבריו התייחס לסערה הציבורית שמעורר מינויו של מעוז ואמר: "אבי מעוז זה דוגמה קלאסית לצביעות ולחוסר האחריות. אף אחד לא יודע מה הוא הולך לעשות והוא עוד לא נכנס לתפקידו".
את הדברים אמר סמוטריץ' במהלך ריאיון ל-103 FM. האם סמוטריץ' יפתיע אפילו את מבקריו במסגרת תפקידו התובעני כשר האוצר? זאת נדע בקרוב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה