בארץ

רעייתו של בן גביר תועדה נושאת אקדח בצמוד לנתניהו: "תתמודדו"

שרה נתניהו אירחה את יפה דרעי, רבקה גולדקנופף, אילה בן גביר וגלית מעוז לפגישת גיבוש בין נשות הקואליציה. מי שמשכה את תשומת הלב היא אילה בן גביר, שתועדה כשהיא נושאת אקדח שהוצמד למותנה: "נוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאוים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר בקבר שמואל הנביא (צילום טוויטר)
שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, אירחה היום (שני) את חלק מנשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבוש ראשונה ביניהן, שאת אחרי ניצחון גוש הימין בבחירות. בפגישה שנערכה במלון וולדורף אסטוריה השתתפו יפה דרעי, רבקה גולדקנופף, אילה בן גביר וגלית מעוז.
אך מה שמשך את רוב תשומת הלב של כולם מהפגישה שלהן, הוא תיעוד של המפגש בו נראתה אילה בן גביר, רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, כשהיא נושאת אקדח שהוצמד למותנה.
בלשכתו של איתמר בן גביר הסבירו כי לאילה יש רישיון נשק עוד לפני שיצאה איתו, והסיבה לכך היא שהיא מתגוררת בעיר חברון, ונוסעת בין היתר גם בכבישים בהם מתרחשים מקרים רבים של יידוי אבנים.
בנוסף לכך, הסבירו כי אחת הסיבות היא שלזוג יש שישה ילדים, כשהקטן בהם הוא בן 4. אילה בן גביר צייצה בהמשך בחשבון הטוויטר שלה: "גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאוים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סתומה.. (ל"ת)
    חיים 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אין שום בעיה . לגיטימי (ל"ת)
    גלראד 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה הרעש מספיק לחפש כותרות
    יורם 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הרעש על אקדח וכל הכבוד לה שומרת על עצמה .אם אני ההיתי גר איפה שהיא אז ההיתי מסתובב עם מטול
    סגור