בארץ

טלי גוטליב מכה שנית: "אפעל לפטר פרקליטים מתיק נתניהו"

טלי גוטליב תושבע ביום שלישי לכנסת ה-25 מטעם הליכוד וכבר קורצת לנתניהו ומבהירה לתומכיה ומתחריה בתנועה לאן היא חותרת
דוד זולדן |  3
טלי גוטליב (צילום פייסבוק/ טלי גוטליב)
טלי גוטליב הנציגה הטרייה בליכוד מצחצחת חרבות ומבהירה לאן מועדות פניה. רק בשבוע שעבר קראה לא לכבד פסיקות בג"ץ והיום היא מפרסמת בפייסבוק כי תעמיד לדין משמעתי את הפרקליטים שליוו את תיקו הפלילי של ראש הממשלה המיועד. "לא סומכת על המפכ"ל, לוקחת את פתיח ההליך על עצמי".
טלי גוטליב תושבע ביום שלישי לכנסת ה-25 מטעם הליכוד וכבר קורצת לנתניהו ומבהירה לתומכיה ומתחריה בתנועה היכן היא ממקדת את המבט. בפייסבוק עדכנה גוטליב כי תפעל לפטר פרקליטים שליוו את תיקיו הפליליים של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. "מצאתי פתרון", כתבה, וצירפה תמונה משיחה שלה ושל אדם ששמרה באנשי הקשר שלה כ"שמעון הלוי עו"ד ליכוד ירושלים".
גוטליב טענה עוד כי "אפעל להעמיד לדין משמעתי את כל מי שידע בפרקליטות על התקנת תוכנות ריגול ללא סמכות ושתק, את הפרקליטים שידעו על הוצאת צווים ללא סמכות משופטים, את הפרקליטים שלא בדקו חומרי ראיות בתיק נתניהו וששיקרו בבית המשפט". 
 
אירוע חגיגת הניצחון של פעילי הליכוד, יוטיוב
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בתי המשפט בישראל היום (אבסורד) מגמתי ואטום...
    יניב 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מערכת המשפט ושופטיה נבחרו ע"י מיליטנטיים רדיקלים מהשמאל.. מניסיוני האישי הרגשתי על בשרי את צביון בית המשפט, החלטות שמבוססות על דעות קדומות של שופטים שמונעים מחשיבה עצמאית ולא אובייקטיבית, הליך המשפט אמור להיות סטרילי ונקי ממניירות אישיות של שופטים שבהחלטתם חושפים את דרכי פעולתם וחשיבתם , אני באופן אישי אבדתי את האמון במערכת המשפט בישראל... ממני אזרח שומר חוק שמאוד מתוסכל.. (מקווה שסוף סוף תגאלי אותנו מהם "וצדק" ומשפט ישרור בארצנו)..
    סגור
  • 2.
    צודקת
    ימין 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שלא רצה אותה בתור יועצת משפטית יצטרך לקבל אותה כחברת כנסת שלא מפחדת מכלום מכירה ויודעת היטב את השחיתות בפרקליטות בבתי המשפט והבג״צ ככה צריך לא לפחד שהם יפחדו מהאמת
    סגור
  • 1.
    מזכירה לי פינצ'ר ננסי שנובח חזק כדי למשוך תשומת לב
    סיגל ארליך 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה לעשות... זה עדיין לא הופך אותו לדוברמן.
    סגור