בארץ

בעקבות המתקפה מאיראן: מועצת הביטחון של האו״ם תתכנס מחר

מועצת הביטחון של האו״ם צפוייה להתכנס מחר לדיון בנושא המתקפה האיראנית על ישראל. שגריר ישראל לאו״ם דני דנון: "איראן ביצעה הערב את מתקפת הטילים האלימה והגדולה ביותר נגד מדינת ישראל".

דורון בלוך | 
מתקפה איראנית (צילום shutterstock)
בעקבות מתקפת הטילים של איראן על ישראל הערב, בה שוגרו 181 טילים בליסטיים מועצת הביטחון של האו״ם צפוייה להתכנס מחר לדיון בנושא המתקפה האיראנית על ישראל.
שגריר ישראל לאו״ם דני דנון אמר על כך: איראן ביצעה הערב את מתקפת הטילים האלימה והגדולה ביותר נגד מדינת ישראל. אנחנו מוכנים וערוכים בהגנה ובהתקפה. מדינת ישראל תנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להגן על אזרחי ישראל. כפי שהבהרנו בעבר לקהילה הבינלאומית, כל אויב שתוקף את ישראל צריך לצפות לתגובה כואבת.
המשלחת האיראנית לאו''ם, פרסמו בחשבון ה-X שלהם באנגלית על המתקפה "התגובה החוקית, הרציונלית והלגיטימית של איראן לפעולות הטרור של המשטר הציוני - שכללו פגיעה באזרחים ואינטרסים איראנים ופגיעה בריבונות הלאומית של הרפובליקה האסלאמית של איראן - בוצעה כדין. אם המשטר הציוני יעז להגיב או לבצע מעשי זדון נוספים, תבוא תגובה מוחצת לאחר מכן. מומלץ למדינות אזוריות ולתומכי הציונים להיפרד מהמשטר".
בתגובה לפרסומם, הגיב השגריר דנון בחשבון ה-X שלו בערבית "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".
   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה