בארץ

ח"כ ישראלי לשעבר ספד לנסראללה: "מנהיג יוצא דופן"

בישראל חגגו בימים האחרונים את חיסולו של חסן נסראללה, אלא שהיו כאלה בישראל שלא היו מרוצים מכך. אחד מהם הוא עיסאם מח'ול, שספד לו עם פוסט מתועב שהעלה לרשתות החברתיות: "במהלך חייו, כמו במותו, חסן מילא את העולם וכבש אנשים, והוא יצא גדול יותר מהמתנקשים בו, מהפוליטיקאים הקטנים ואנשי הצבא האובססיביים"
מערכת ice |  1
חסן נסראללה (צילום shutterstock, יוטיוב/ CBS Evening News)
בישראל חגגו בימים האחרונים את חיסולו של רב המרצחים חסן נסראללה, מזכ"ל ארגון הטרור הרשע והאכזרי חיזבאללה, שאחראי למותם של עשרות אלפי אנשים גם בישראל וגם בעולם, מה שהביא גם לא מעט תגובות חיוביות של אנשים מהעולם הערבי, בעיקר מסוריה.
אבל דווקא כאן מישראל, באופן כבר לא כל-כך מפתיעה יש לומר, היו כאלה שהתאבלו על מותו, כאלה שעדיין לא ברור כיצד חיים במדינתנו. אחד מהם הוא חברת הכנסת לשעבר במפלגת חד"ש, עיסאם מח'ול, שספד לחסן נסראללה האיום עם פוסט מתועב שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו.
בפוסט שהעלה כתב בין היתר כי "כבודו סייד חסן נסראללה, היה מנהיג יוצא דופן שליבה את שאיפות המדוכאים, והקים תרבות של מאבק התנגדות, שנשאה על כתפיה את שאיפותיהם של עמים הנאבקים לשחרורם הלאומי והחברתי".
עוד כתב חבר הכנסת לשעבר, שאחיו הסופר אמיר מח'ול, הורשע לפני כ-13 שנים בריגול לטובת חיזבאללה ונגזרו עליו 9 שנות מאסר: "במהלך חייו, כמו במותו, חסן נסראללה מילא את העולם וכבש את האנשים, והוא יצא גדול יותר מהמתנקשים בו, מהפוליטיקאים הקטנים ואנשי הצבא האובססיביים למלחמה ולפשעי מלחמה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבר
    דרומי 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר של בנט ,לפיד,גנץ
    סגור