בארץ

השב"כ חושף: סוכל פיגוע של חיזבאללה כנגד אישיות ביטחונית בכירה

הותר לפרסום: שבמסגרת מבצע מיוחד השב"כ חשף מטען שצויד במערכת הפעלה מרחוק, אשר הוטמן על ידי חיזבאללה. השב"כ חשף שהמחבלים, ניסו לפגוע באישיות ביטחונית מוכרת | כל הפרטים
מערכת ice | 
הרמטכ"ל וראש השב"כ בחאן יונס (צילום דובר צה"ל)
שירות הביטחון הכללי חשף היום (שלישי), כי סיכל פיגוע נגד אישיות ביטחונית בכירה לשעבר שכלל שימוש במטען מסוג 'כלימגור' שיועד לצאת לפועל במהלך הימים הקרובים. התשתית מאחורי הפיגוע זהה לזו שלקחה חלק בניסיון הפיגוע שהתרחש בפארק הירקון בחודש ספטמבר בשנה שעברה.
הותר לפרסום כי במסגרת מבצע של שירות הביטחון הכללי סוכל פיגוע מטען מטעם חיזבאללה אשר יועד כנגד בכיר לשעבר במערכת הביטחון ותוכנן לצאת אל הפועל בימים הקרובים.

מטען מסוג 'כלימגור', קרדיט: שב"כ
במסגרת המבצע, השב"כ חשף מטען מסוג כלימגור המוכר בשימוש של חיזבאללה, אשר יועד לפגיעה באישיות. למטען הוצמד מנגנון הפעלה מרחוק, מבוסס מצלמה וסלולר, לטובת הפעלתו מלבנון על-ידי חיזבאללה. הערכה במערכת הביטחון הינה שהגורמים בחיזבאללה המעורבים באירוע הנוכחי, עמדו מאחורי הפיגוע שאירע בספטמבר 2023 ושהתשתית הייתה תחת מעקב לאורך זמן. 
מטעם השב"כ נמסר: "שב"כ יחד עם שותפיו במערכת הביטחון יוסיף ויפעל בכלל היכולות העומדות לרשותו לניטור וסיכול פעילות הטרור של חיזבאללה. היערכות מבצעית ופעילות הכוחות בשטח מנעה את הפיגוע שהיה בשלבי המימוש האחרונים. האישיות המדוברת עודכנה על ידי גורמי הביטחון ותודרכה בהתאם. בשלב זה לא ניתן להרחיב פרטים מעבר לכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה