בארץ

מעצרים על פליירים? כשמשטרת בן גביר עצרה את בן גביר

לאחר שהשבת שלוש נשים נעצרו ונחקרו בגין חלוק פליירים כמחאה מול ח''כ יולי אדלשטיין, והמשטרה שוב כונתה 'משטרת בן גביר', זהו זמן טוב להיזכר שגם השר בן גביר עצמו נעצר מסיבות דומות
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
לאחר שבשבת הודיעה המשטרה על פתיחת חקירה בעניין מעצר שלוש הנשים שהניחו עלונים עם תמונות חטופים בבית הכנסת בהרצליה בו מתפלל יו''ר ועדת החוץ והבטחון ח''כ יולי אדלשטיין (הליכוד), כפי שמובא כאן בהרחבה. ספגה המשטרה ביקורת נוקבת על כך, החל מביקורות על השתקה של מחאה, ועד הכינוי הנפוץ בעת האחרונה 'משטרת בן גביר'.
אלא, שצעד זה של מעצר, ואף אישום, כנגד החזקת והפצת כרוזים, אינו חדש כלל, ואינו החל בתקופת כהונתו של השר בן גביר כאמון על המשטרה. בשנת 2004, מי שהואשם בהפצת כרוזים היה בן גביר עצמו. זאת לאחר שהואשם בהפצת כרוזים הקוראים לממשלת ישראל 'להוריד את הזרים מהר הבית' וכן 'פעול למניעת פסילת יהודים בהר הבית'. וכן גם בגלל שלט שהניף ובו נכתב כי ''הח''כים הערבים הם גיס חמישי''.
על כך הגיב אז בן גביר "אינני מתפלא שאותה מערכת משפט, שאינה מגישה כתבי אישום בגין נשיאת דגלי אש"ף, מרשיעה אותי. הם רוצים לסתום לי את הפה". וכן על הדיון בנוגע לשלט אמר "אותה מערכת משפט שנתנה חופש ביטוי לעזמי בשארה ולמשוררים ערבים היא בעצם מרשיעה אותי. שוב הוכח שחלק משופטי ישראל הם אנשי שמאל דו-פרצופיים".
אכן, יש לציין כי אלו לא הסיבות היחידות בגינן נעצר והואשם בן גביר, וכן שתיים מהנשים שהניחו עלונים השבת גם הן עם היסטוריה בה נעצרו לאחר שהציתו צמיגים בכביש 2.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דורון בלוך מה אתה מבלבל את המוח ומשקר ???
    אסף 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתיםם מתוך שלושת הנשים נעצרו בעבר על התפרעיות ושריפת צמיגים !
    סגור