בארץ

רכבת ישראל בהודעה קשה: אדם נפגע מרכבת, סדרי התנועה השתנו

טרגדיה קשה בתחנת הרכבת עתלית. רכבת ישראל הודיעה כי אדם נכנס לשטח המסילה ונפגע מרכבת חולפת. בשל האירוע חלים שינויים בתנועת הרכבות והמשטרה ממליצה להשתמש בחלופות
מערכת ice |  2
סגירת קווים-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
צוותי מגן דוד אדום ומשטרת ישראל הוזעקו לפני זמן קצר (שני) לתחנת הרכבת בעתלית, בעקבות דיווח על אדם שנפגע מרכבת חולפת. על פי הדיווח, אותו אדם נכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות.
ברכבת ישראל הודיעו כי בשל האירוע הקשה והחריג, הרכבות מהתחת כרמיאל, בית שאן ונהריה, מופעלות עד תחנת חיפה חוף הכרמל. באשר לרכבות מהדרום אמרו ברכבת ישראל כי הן מסיימות את נסיעתן בתחנת בנימינה.
צוותי מד"א ומשטרה נמצאים במקום, ולפי שעה לא נמסר מצבו הרפואי של אותו אדם שנפגע מהרכבת. ברכבת ישראל מסרו כי "עד לסיום פעילות מד"א והמשטרה, לציבור מומלץ לעשות שימוש בקווי האוטובוס הסדירים".
על אף שמדובר באירוע חריג, נראה כי קיימת עלייה בכמות אירועים מסוג זה. רק לפני כשבוע אירע מקרה דומה, סמוך לתחנת הרכבת חוצות המפרץ. בהודעה הרשמית שיצאה מטעם רכבת ישראל נכתב באותו היום: "אדם אשר נכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות סמוך לתחנת חוצות המפרץ נפגע מרכבת חולפת. בשל האירוע חלים שיבושים ועיכובים בתנועת הרכבות באזור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נהרג
    אנונימי 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדכון חדש אותו אדם שנכנס לשטח הרכבת נהרג ונקבע מותו
    סגור
  • 1.
    חלם
    ללא שם 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתקענו45 דק והחזירו אותנו לבינימינה.מחכים על הפסים
    סגור