בארץ

נסראללה יגיב בטווח זמן המיידי? סערה לאחר התקיפה הדרמטית בביירות

דיווחים רבים מתקבלים בדקות האחרונות על כך שככל הנראה, בכיר חיזבאללה ומי שכונה כ"רמטכ"ל" הארגון, חוסל הערב בתקיפות צה"ל בביירות. בעולם הערבי נרשמת מהומה וחלק מהן כבר שלחו את האיומים לעבר ישראל
מערכת ice | 
חסן נסראללה (צילום shutterstock)
אחרי הטבח הנוראי שביצע חיזבאללה במג'דל שמס, בו נהרגו 12 ילדים במגרש כדורגל כתוצאה מנפילת טיל בעל ראש נפץ גדול באופן יחסי, תגובה ישראלית הייתה רק עניין של זמן.
נראה כי בחיזבאללה לא התרגשו מהאיומים הישראלים על תגובה והמשיכו לשגר לעבר ישראל. לא זו אף זו, היום חיזבאללה ביצע שיגורים לעבר קיבוץ הגושרים ורקטה שפגעה במקום גבתה את חייו של אדם נוסף.
הערב (שלישי) בצה"ל אישרו כי בוצע ניסיון חיסול ברובע הדאחייה שבביירות, במסגרתו התקיפה כוונה אל בכיר בארגון חיזבאללה, ויש מי שמכנים אותו כ"מספר 2 בארגון" וכ"רמטכ"ל" הארגון, אל-חאג' מוחסן, ראש פרויקט הטילים המדויקים.
הכחשות רבות התקבלו בדקות הראשונות שלאחר החיסול אך ככל שהדקות עוברות מתקלים יותר ויותר דיווחים מהרשתות הערביות כי בכיר חיזבאללה ככל הנראה חוסל. ידיעות אלו שולחות את שלל ארגוני הטרור במזרח התיכון וכמובן את איראן בראשם, לשלוח את איומיהן לעבר ישראל.

לפי שעה, מתקבלים דיווחים על תנועה של כלי שיט צבאיים אמריקאיים לעבר חופי לבנון, ואם מצרפים לזה את האיומים מצד ארגון הטרור של נסראללה, לא מן הנמנע כי אם ייאלצו בחיזבאללה לאשר את חיסולו, הם גם יצרפו תגובה חריפה בדמות מטח כבד או שיגורים לעבר יעדים רגישים, כפי שהבטיחו שיעשו אם ישראל תגיב בעוצמה לטבח במג'דל שמס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה