בארץ

חיל האוויר תקף בביירות - ניסיון חיסול של בכיר חזבאללה

שלושה ימים לאחר ההרג הנורא של 11 הילדים הדרוזים במג'דל שמס, דובר צה"ל הודיע על ניסיון חיסולו של אחראי הטבח והאחראי על פרויקט דיוק הטילים והאחראי על הירי - חאג' מוחסיין
מערכת ice | 
חיסול בכירים בעזה (צילום עטיה מוחמד פלאש 90)
החשבון נסגר: דובר צה"ל הודיע שמטוסי חיל האוויר ניסו לחסל הערב (שלישי) את חאג' מוחסיין, ראש פרויקט דיוק הטילים והאחראי לירי למג'דל שמס: "תקפנו באופן ממוקד בביירות את המפקד האחראי לרצח הילדים במג'דל שמס והרג אזרחים רבים."
בהודעת דובר צה"ל עוד נכתב כי: "בשלב זה אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף, במידה שיהיו שינויים - נעדכן." מוחסיין היה אחראי באופן ישיר להריגתם של 12 הילדים והנערים ממג'דל שמס ביום שבת האחרון. בנוסף לחיסולו של מוחסיין נהרגה אישה לבנונית ששהתה במבנה. מוחסיין פעיל בחזבאללה מאז שהארגון קם, הוא חבר במועצת הג'יהאד ושימש כמפקד הצבאי הראשון של הארגון בדרום לבנון.
בשנת 2017 ארצות הברית הציעה פרס בשווי חמישה מיליון דולר למי שילכוד או יספק מידע על שוכר בעקבות חלקו בתכנון ובביצוע פיגועים בבסיסי הכוח הרב-לאומי בביירות באוקטובר 1983. בעקבות פיגועים אלה נהרגו 241 חיילים אמריקאים. למוחסיין היה חלק גדול בפרויקט דיוק הטילים של חזבאללה ובשלב מסוים הוא הפך להיות האחראי הבלעדי עליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה