בארץ

צפו ברגע הפיצוץ המטורף בלב ת"א: התיעוד הנדיר שנקלט במצלמות

לא נשמעה התרעה טרם הפיצוץ. אדם בשנות ה-50 לחייו נהרג במיטתו, 10 נפצעו. הכטב"ם התפוצץ באוויר ורסיסיו התפזרו למרחק. צפו בתיעודים
מערכת ice |  1
תיעוד הפיצוץ בתל אביב (צילום צילום מסך מטוויטר)
תל אביב התעוררה הלילה לפיצוץ עז שנשמע לא הרחק משגרירות ארה"ב. כטב"ם שככל הנראה נורה מתימן, מרחק של 2,000 ק"מ התפוצץ באוויר וגרם למותו של אדם אחד שנפגע מרסיסים במיטתו, ועשרה אנשים נוספים נפצעו קל, בנוסף לנפגעי חרדה. החות'ים לקחו אחריות. בנוסף, בצבא ארה"ב הודיעו כי יירטו ארבעה כטב"מים שהיו בדרכם לישראל.
בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבלו מאות דיווחים למרכז השליטה של משטרת מחוז ת"א, אודות הפיצוץ. כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום וביצעו סגירה של הזירה. המשטרה ביחד עם כוחות החירום וההצלה, איתרו במהלך הסריקות בבניין בסמוך לזירה, אדם בשנות ה-50 לחייו כשהוא ללא רוח חיים בדירתו, כאשר סימני רסיסים על גופו.
 
ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "עיריית תל אביב-יפו עוברת למצב כוננות מוגבר לאור אירוע הכטב״ם הקשה הלילה, בו נהרג אדם אחד ונוספים נפצעו. המלחמה עדיין כאן, והיא קשה וכואבת. כוחות העירייה הגיעו לנקודה במהרה וטיפלו באירוע, ואנו ערוכים להתפתחויות, אם יהיו. אני קורא לציבור להישמע להנחיות".
 
מדובר צה"ל נמסר: "מבדיקה ראשונית עולה כי הפיצוץ בתל אביב נגרם כתוצאה מנפילה של מטרה אווירית, שלא הפעילה התרעה. הנושא נמצא בתחקור מעמיק. כוחות רבים פועלים כעת במקום. חיל האוויר תגבר את פטרולי המטוסים הפועלים להגנת שמי המדינה. אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין מה עוד צריך לקרות עד שהממשלה הרופסת הזאת תגיב
    אחמד 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ממשלה פחדנית שלא מסוגלת למגר את החמאס תשעה חודשים וסופגת אש מתימנים וחיזבאללה
    סגור