בארץ

הותר לפרסום סרטון השבי של התצפיתנית: "כמעט הרגתם אותי" | צפו

משפחתה של החיילת דניאלה גלבוע ששירתה כתצפיתנית ונחטפה מבסיס נחל עוז, אישרה לפרסם את הסרטון שצילם אותה חמאס בשבי, בוא היא קוראת לשחרר אותה. הסרטון צולם לפני כחצי שנה, לאחר 107 ימים בשבי
מערכת ice | 
דניאלה גלבוע (צילום מסך)
התצפיתנית החטופה דניאלה גלבוע צולמה על ידי מחבלי החמאס לפני כחצי שנה, לאחר 107 ימים בשבי. כעת התירה משפחתה לפרסם בתקשורת את הסרטון שהפיץ חמאס, בו נראית דניאלה מדברת למצלמה.
"אני כבר 107 ימים בשבי חמאס, ואני לא יודעת מתי או אם בכלל אחזור הביתה", אמרה דניאלה. "אני נמצאת תחת הפצצות אש 24 שעות ביממה, ומפחדת מאוד על החיים שלי. אפילו באחת מהפעמים כמעט הרגתם אותי עם ההפצצות.
 
"איפה הייתם ב-7 באוקטובר כשנחטפתי מהעמדה שלי? איפה אתם עכשיו? למה אני בתור חיילת צריכה להרגיש שנזרקתי וננטשתי על ידיכם? תתאפסו על עצמכם ותתחילו לעשות את העבודה כמו שצריך, כדי להחזיר את כולנו הביתה, כל עוד אנחנו בחיים.
"ואתם משפחה שלי, אני מאוד מתגעגעת אליכם. תעשו מה שאתם יכולים כדי להחזיר אותי הביתה. אני לא צריכה שום אוכל, שום כסף, שום בגדים שום כלום, רק שתחזירו אותנו הביתה בחיים. ואתם משפחה שלי - אני מאוד מאוד מתגעגעת אליכם ואוהבת אתכם - אמא, אבא, נוני, רועיקו. אני מבקשת שתהיו חזקים ותעשו כל מה שאתם יכולים כדי להחזיר אותי הביתה כל עוד אני עדיין בחיים".

אורלי גלבוע, אמה של דניאלה, אמרה לאחר הפרסום: "דניאלה משחקת את התפקיד, אני יודעת שזה משחק. מניתוח שעשינו לסרטון, אנחנו יודעים שמצבה הנפשי לא טוב. אני רוצה למסור לה שתשמור על אופטימיות, שלא תאבד תקווה. שתשמור על עצמה ועל קרינה ועל דורון שאני מקווה שהן עדיין ביחד וזה יסתיים בקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה