בארץ

בזמן הקבינט: טלי גוטליב תוקפת את גנץ - "הממשלה לא תיפול"

בזמן שנתניהו כינס את קבינט המלחמה, חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה את השר בני גנץ, זמן קצר לפני ההצהרה שמתכנן לתת הערב על פרישתו מהממשלה ''יזכרו לך את זה''
דורון בלוך |  2
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בשעה שראש הממשלה נתניהו כינס את הקבינט (ראשון), וכשעתיים לפני ההצהרה המתוכננת של יו''ר המחנה הממלכתי בני גנץ אותה דחה מאמש, ובה מתכוון להצהיר על פרישתו עם חבר מפלגתו גדי אייזנקוט מהממשלה על רקע חילוקי הדעות, תקפה חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) בחשבון ה-X שלה את השר גנץ.
בדבריה כתבה גוטליב ''בני גנץ אהב צבא קטן וחכם. הוא גם אהב קבינט קטן ומצומצם. הוא אהב חיל שריון קטן, אהב צי מסוקי קוברה קטן. אבל גנץ אהב להיות גדול, גדול מאד, הוא נפל במלכודת הדבש עתיקת היומין של אהדת התקשורת שממליכה מלכים בכאילו. בקלפי האזרח בוחר! האזרח שרוצה צבא גדול, קבינט גדול, עוצמה ונאמנות לעם לצבא ולמולדת בזמן מלחמה''.
 
גוטליב ממשיכה בביקורת תוקפנית כלפי גנץ, וכותבת ''בני גנץ בחרת להיות ממלכתי במקום לדאוג לממלכה. יזכרו לך את זה. נזכיר לך את זה. הממשלה לא תיפול, אנחנו ננצח במלחמה''.
לבסוף קוראת גוטליב ברגע האחרון לגנץ ''יש לך הזדמנות לא להיכנע לרעשי השמאל הראדיקלי שממילא לא יצביעו לך. הם ישתמשו בך ויזרקו אותך. הם ישלו אותך שאתה גדול כשאתה בעצם קטן מאד''.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טלי גוטליב -רעשי השמאל הראדיקלי שממילא לא יצביעו לך.
    שמאלראדיקלי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לבסוף קוראת גוטליב ברגע האחרון לגנץ ''יש לך הזדמנות לא להיכנע לרעשי השמאל הראדיקלי שממילא לא יצביעו לך. הם ישתמשו בך ויזרקו אותך. אופייני לגוטליב כמו לכל הקואליציה לפעול לפי ---- ----מצביעים---. יצביעו עבורי או לא, במקום ---למען הממלכה, שגוטליב מנסה לשכנע את גנץ. לא להיות ממלכתי, להצביע עבור הממלכה. טלי גוטליב מודה שהקואליציה עושה עבור ההצבעה במקום עבור הממלכה כמו נתניהו ומירי רגב שנתפסו במלאכתם זו, וכעת היא מוכיחה את גנץ שאינו נוהג כמוהם.
    סגור
  • 1.
    בזמן הקבינט: טלי גוטליב תוקפת את גנץ - "הממשלה לא תיפול
    חיים ג 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא בגלל גנץ אבל היא תיפול בגלל בן גביר וסמוטריץ. הלוואי
    סגור