בארץ

הפרוטקשן בישראל חוגג: סחיטות במאות אלפי שקלים - כך המשטרה פעלה

במהלך חקירה שערכה היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כנרת, נעצרו שלושה תושבי הכפר טובא זנגריה בחשד לסחיטה של קבלני עפר מהצפון. בחיפוש שנערך בביתם נתפסו מאות אלפי שקלים וכסף זר, אונקיות זהב וגיפ' בו התניידו החשודים בעת ביצוע העבירות
מערכת ice | 
סחיטה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בפעילות שערכו שוטרי המחוז הצפוני כחלק מהמלחמה בפרוטקשן נעצרו שלושה תושבי הכפר טובא זנגריה בחשד לסחיטה של קבלני עפר מהצפון. בחיפוש שנערך בביתם נתפסו מאות אלפי שקלים וכסף זר, אונקיות זהב וגיפ' בו התניידו החשודים בעת ביצוע העבירות.
ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב כנרת התנהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה שעניינה סחיטת דמי חסות מקבלני עפר שעבדו באזור הצפון. השבוע החקירה הפכה לגלויה, מה שהוביל לפשיטה של שוטרי המחוז הצפוני על בתיהם של החשודים. בדיון בהערכת מעצרם השבוע הולט על הארכת מעצרם של שלושת החשודים בבית משפט השלום בטבריה עד למחר (חמישי).
 

קרדיט: דוברות המשטרה
שוטרי מחוז צפון פועלים כנגד כנופיות וארגוני פשע בתחומים רבים, תוך מתן דגש מיוחד על עבירות של סחיטה באיומים כנגד בעלי עסקים, אשר מוצאים את עצמם לא רק תחת המעמסה של ניהול עסק עצמאי, אלא גם במצב בו הם ובני משפחותיהם מאוימים ונזקים נגרמים לעסקיהם ורכושם הפרטי.
ממשטרת מחוז צפון נמסר: "המשטרה מפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת להילחם בתופעה ותעשה ככל הנדרש כדי להבטיח את שלום המתלוננים, לעצור את העבריינים ולהובילם באזיקים אל בית המשפט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה