בארץ

מנהל מפעל הקפה של שטראוס מרגש: המיצג שהוקדש לאחותו שנרצחה

לאחר שאחותו ליבנת קוץ ז"ל ומשפחתה נרצחו ב-7 באוקטובר, החליט אחיה, זיו לוי, לצאת במחווה מרגשת עבורה ועבור בני משפחתה. מיזם 'כנפיים של בובה' שהוקם על ידי ליבנת קוץ ז"ל וקהילת הקיבוץ בכפר עזה, הוצג על מבנה מפעל שטראוס

מערכת ice | 
זיו לוי (צילום יחצ שטראוס)
לאחר שאחותו ליבנת קוץ ז"ל ומשפחתה נרצחו באירוע הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר, החליט אחיה, זיו לוי לצאת במחווה מרגשת עבורה ועבור בני משפחתה אשר תופיע על מפעל הקפה של שטראוס. לוי, אשר משמש כמנהל מפעל הקפה של שטראוס הממוקם בלוד, החליט כי יש להמשיך את המיזם המיוחד שהקימה קוץ ז"ל וקבילת הקיבוץ בכפר עזה
מיזם 'כנפיים של בובה' הוקם ביולי 2023 על ידי ליבנת קוץ ז"ל וקהילת הקיבוץ בכפר עזה. המיצג הינו יצירה אמנותית המורכבת מצעצועי פלסטיק ישנים שנאספו והודבקו על קיר המיגונית בכפר עזה, ומהווים סמל לערכי קיימות, יצירה וחיבור קהילתי אופטימיים המאירים את ליבנת ומשפחתה ז"ל המיוחדת.
מטרת המיזם היא שבכל פינה קהילתית בארץ וברחבי העולם יוקמו 'כנפיים של בובה', כדי לשמר את ערכיה המסורים של ליבנת לקהילתיות, שותפות וחוסן ובכך לשמר את זכרה חי בלבנו. 
משפחת קוץ הייתה מלאה בצחוק, תקווה, עשייה, מלאכה וקהילתיות. בשבת השחורה כל בני המשפחה נרצחו ואחיה של ליבנת ז"ל, החליט כי יש להמשיך את המיזם שעליו היה אחראית ולקדם אותו בכל רחבי הארץ. עד כה, יצרו 'כנפיים של בובה' ב-9 רשויות. השבוע החליט להציג את המיצג המיוחד על מבנה המפעל יחד עם עובדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה