בארץ

אשתו של יולי אדלשטיין: "אני מאוד מודאגת מהממשלה הזו"

אירה נבזלין, אשתו של חבר הכנסת מהליכוד יולי אדלשטיין, העבירה ביקורת על הממשלה: "בתור אזרחית, אני מאוד מודאגת מהתפקוד של הממשלה הזו. . בטוח צריך כאן שינוי"
מערכת ice |  2
יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אירה נבזלין, אשתו של חבר הכנסת מהליכוד יולי אדלשטיין, העבירה אתמול (רביעי) ביקורת על הממשלה הנוכחית, עם ראיון שערכה לכאן רשת ב'.
בראיון סיפרה אשתו של יולי אדלשטיין, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, כי "אני מאוד מודאגת מהממשלה הזו, מאוד. בטוח צריך כאן שינוי. בתור אשתו של אדלשטיין - אני אומרת שתפנו אליו. בתור אזרחית, אני מאוד מודאגת מהתפקוד של הממשלה הזו. אם זה הזמן הנכון ללכת לבחירות? אני לא יודעת. בטוח משהו צריך להשתנות".

כזכור, לאחרונה יולי אדלשטיין הטיל פצצה של ממש אחרי שבראיון בערוץ 14 הוא חשף כי הוא לא פוסל ריצה לראשות הליכוד: "אני לא פוסל להתמודד על ראשות הליכוד כאשר המלחמה תסתיים. היום שיהיה אחרי המלחמה יהיה שונה מאד מה-6.10. לא יכולה להיות קואליציה צרה, תהיה קואליציה מאד רחבה".
עוד סיפר כי "יש אנשים בדרג המדיני שלא מבינים את גודל האירוע ולא מבינים כמה הכל השתנה. הם חושבים שאפשר לשחק על הזמן ולא מבינים שאי אפשר להמשיך עסקים כרגיל. אני יודע שהדברים לא יישארו כפי שהיו ואי אפשר לשכוח ולהמשיך הלאה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם את מודאגת - תדאגי שבעלך יתפטר (ל"ת)
    אילן 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אדלשטיין
    יוסי 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים איתך לחלוטין, בעלך בבחירות הבאות ימצא מפלגה אחרת
    סגור