בארץ

עומר אדם ויעל שלביה עולים שלב ביחסים: הצעד המפתיע של הזוג נחשף

לאחר שהזוג הנוצץ - הדוגמנית יעל שלביה והזמר עומר אדם שבו מדובאי והתגוררו במשך תקופה ארוכה במקומות ובבתים שונים בארץ, כעת נודע כי השניים סיימו לשפץ את ביתם הפרטי שבמושב משמר השבעה ועברו לגור בו 

מערכת ice |  1
עומר אדם ויעל שלביה (צילום יניב אדרי, באדיבות קאטליה, אופטיקנה)
הדוגמנית יעל שלביה והזמר עומר אדם, שמטפחים זוגיות כבר מעל לשנתיים מצאו סוף סוף את ביתם. לאחר שהספיקו להתגורר בדובאי ולטייל כמעט בכל מקום בעולם, נראה כי הזוג הזמר התמקם סוף סוף בביתם החדש והמשופץ במושב משמר השבעה שם מתגוררים כל בני משפחתו של אדם. 
עומר אמנם נולד בקרוליינה הצפונית שבארצות הברית. אך מחזרתו ארצה בגיל שלוש  עד 2017 התגורר במושב אשר ממוקם ליד היישוב בית דגן השייך למועצה אזורית שדות דן. כזכור, כמו סלבס רבים שהתגייסו על מנת לעזור למשפחות ולחיילים מאז פרוץ המלחמה, כך גם עןומר אדם שמאזאותה שבת שחורה הפך את ביתו הפרטי לחמ"ל תרומות לחיילים. 
אדם מימן נסיעות במוניות ספיישל מהבסיסים לבית ובחזרה, עבור חיילים, על מנת שיוכלו לצאת לאפטר ולראות את המשפחות. "שותפים שלי, התקופה האחרונה מאתגרת ובאתגרים כמו באתגרים צריכים לדעת לנהל אותם ולסייע עד כמה שאפשר", אמר אדם. 

על פי פרסום ב-TMI, לאחרונה, שלביה זכתה לקבל הודעה לא משמחת כלל מהסוכנות בגרמניה ומהשנייה בפריז כי בחרו להפסיק את העבודה מול הישראלית ואין בכוונתם להמשיך ולייצג אותה. סיבה רשמית היא לא קיבלה, אבל קל מאוד להעריך שהסיקור השקרי הבוטה במדינות הנ"ל היו חלק ממה שגרם להן לראות את המלחמה באור שקרי.

עם ההחלטה המקוממת, שתי הסוכנויות בחרו צד בסכסוך וערבבו פוליטיקה במקום שאין לו בו כל קשר. שלביה עדיין חלק מכמה סוכניות נחשבות אחריות ברחביי העולם, אבל כעת היא חוותה מכה לא פשוטה לפרנסה שלה עם שתי סוכניות שהיו מניבות לה לא מעט קמפיינים. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעל מי שלא רוצה לעבוד אי.ך/איתכם בגלל פוליטיקה לא ראוי (ל"ת)
    גולדי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור