בארץ

שי גולדשטיין ללא מעצורים: "הגיע הזמן לאפרטהייד מוחלט"

מגיש הטלוויזיה והרדיו שי גולדשטיין, צייץ אמש (חמישי) ברשת X, את דעתו בנוגע לנושא השתי מדינות לשני עמים: "הגיע הזמן להתחיל להתייחס לפלסטינים כאויב, אף מדינה נורמאלית לא מאפשרת לאויבים שלה להסתובב חופשי או לעבוד"

מערכת ice |  2
שי גולדשטיין (צילום יוטיוב/ 103FM)
אמש (חמישי), פרסם הפאנליסט המוכר שי גולדשיין דעה נחרצת לגביי ערביי ישראל ועל שילובם במדינה. גולדשטיין המוכר על היותו סאטיריקן, היה מאוד רציני כשהביע את דעתו ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר.
"הגיע הזמן לאפרטהייד מוחלט". כתב גולדשטיין בנחרצות והמשיך: "פלסטינים לא צריכים לנוע בישראל. לא לעבוד בישראל, לא לנסוע בישראל, לא לעשות עסקים בישראל, כלום ושום דבר. הגיע הזמן להתחיל להתייחס לפלסטינים כאויב, ואף מדינה נורמאלית לא מאפשרת לאויבים שלה להסתובב בה חופשי או לעבוד בה".
 
עוד כתב גולדשטיין בנושא: "זה אולי נשמע לכם קיצוני, אבל זה רק בגלל שהורגלנו לשאוף לחיים בשלווה אלו לצד אלו. לא יקרה. הם לא רוצים. מי שרוצה לחסל אותנו, אין לו מה לחפש בארצנו".
כזכור, אפרטהייד זאת מילה נפרדת להפרדה, אשר קיבלה את הכינוי בשל מדיניות הפרדה גזענית שהונהגה על ידי המיעוט האירופאי בדרום אפריקה משנת 48' עד 94'.
 
כמו כן, רק לאחרונה פורסם ב-ice עוד התבטאות של שדרן הרדיו גולדשטיין, כאשר תקף את השמאל בישראל על רקע תמונה שעלתה ברשת של נתניהו עם חולצה מוכתמת בדם. על הנושא אמר גולדשטיין: "אני לא חושב שנראתה אי פעם הסתה ברמה כזו נגד שום פוליטיקאי בשום מקום בעולם. אין אלא לקבוע שהשמאל הישראלי הוא הפסיכי מכולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אפס
    יעל 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החורים בפנים שלו הגיעו למוח שלו
    סגור
  • 1.
    עשו לנו שואה. לאורך כל ההיסטוריה הם לא מפסיקים לרצוח. (ל"ת)
    אלי 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור