בארץ

בנימין נתניהו מותקף: "החלטה כהניסטית, שבוי של בן גביר"

לאחר שהוחלט היום כי תצומצם עליית ערבים ישראלים להר הבית בחודש הרמדאן, תגובות זועמות רבות נשמעו במגזר הערבי, ובמיוחד על ידי חברי הכנסת הערבים. אחמד טיבי פרסם תגובה קיצונית והשתלח בבן גביר ונתניהו
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, הר הבית (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, ג'מאל עוואד)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט היום (ראשון) לצמצם משמעותית את עלייתם של אזרחים ערבים ישראלים להר הבית במהלך חודש הרמדאן הקדוש למוסלמים. בכך קיבל נתניהו את עמדתו של השר לביטחון לאומי איתר בן גביר ושרים נוספים. 
מי שלא אהב ואף תקף את ההחלטה ומקבליה, הוא כמובן חבר הכנסת אחמד טיבי, שהשתלח בראש הממשלה וקרא לו "שבוי של בן גביר". המנהיגים הערבים ברובם זועמים על ההחלטה וכמו כל פעם שמגיעה החלטה בנוגע להר הבית, הם אומרים כי ההחלטה עשויה "לפוצץ את חבית הנפץ" שהיא הר הבית ומסגד אל אקצא.
 
בציוץ שפרסם כתב טיבי: "החלטה כהניסטית של נתניהו. האיש שבוי בידי המחבל המורשע בן גביר בשל מחדל ה7/10.זוהי פגיעה בוטה בחופש הפולחן שישראל התהדרה בו שלא בצדק מול העולם. הגיע הזמן שהנשיא ביידן יטיל סנקציות על בן גביר עצמו". 
לסיום, אמר טיבי טיבי: "האיסור על מוסלמים הן מהגדה המערבית  והן מתוך הקו הירוק להתפלל במסגד אלאקצה בחודש הרמדאן הקדוש ראויה שתידון באו״ם. אנחנו נפנה לשגרירים ולנציגים בינלאומיים כדי לבטל את ההחלטה הזו. בן גביר ונתניהו מאוכזבים שלא הצליחו לירות במפגינים ערבים  ביישובים הערבים והם משוועים להרג ודיכוי. ממשלת פירומנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה