משפט

ראש העיר ניצל מתביעה? "מוטב שעתירה כזו לא הייתה מוגשת"

לאחר שנטען נגד עיריית אשקלון והעומד בראשה תומר גלאם, כי מתקיים "שימוש פסול בעמוד הציבורי של ראש העיר", העתירה נגדו נמחקה. עו"ד קוריצקי: "מוטב היה שעתירה שכזו לא הייתה מוגשת"
מערכת ice |  3
תומר גלאם (צילום ראובן קפוצינסקי)
לאחר שהמתמודד למערכת הבחירות המקומיות, איתי סהר, הגיש עתירה נגד ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ועיריית אשקלון, בטענה כי מתקיים שימוש פסול בעמוד הציבורי של ראש העיר המופעל על ידי העירייה, נמחקה העתירה לאור העובדה כי לא נעשה שימוש פסול בעמוד הציבורי של ראש העיר גלאם. השופט המחוזי ויו"ר ועדת הבחירות האזורית בב"ש, גד גדעון, ייעץ למתמודד איתי סהר למשוך את עתירתו כנגד ראש העיר תומר גלאם ועיריית אשקלון.
במסגרת התביעה, הציג בא כוחו של סער מספר דוגמאות לרשומות שעלו בעמוד הציבורי וטען כי מדובר בשימוש במשאבי העירייה לצורך תעמולת בחירות אסורה. כמו כן, ביקש התובע לשנות את שם העמוד הציבורי ולהוסיף לו את התפקיד- ראש עיריית אשקלון.
לאור הטענות שהוצגו נגד ראש העיר ועיריית אשקלון, הטענות נדחו מכל וכל ע"י באי כוחם של ראש העיר ושל עיריית אשקלון אשר הביעו פליאה כי בעת מלחמה, במהלכה נורו מאות טילים על אשקלון, בחר המועמד לראשות העיר להגיש תביעה קנטרנית שכזו שאינה מחזיקה מים.
עו"ד יודן קוריצקי ממשרד גדעון פישר ושות', התייחס לעתירה שהוגשה נגד ראש העיר ועיריית אשקלון: "מוטב היה שעתירה שכזו לא הייתה מוגשת, בוודאי לא בזמן מלחמה כשהעיריה מתמודדת עם ניהול עיר בקו החזית. שוב הוכח כי העירייה מקפידה הקפדה יתרה על הכללים שנקבעו בדין בכל הנוגע לתעמולת בחירות".
עו"ד יודן קוריצקי ממשרד גדעון פישר ושות' טען בבית המשפט כי מטרתם של הפרסומים שעלו בעמוד הפייסבוק שמפעילה העירייה היה יידוע תושבי העיר אודות פעולות שביצעה העירייה במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם האישי והכלכלי לרבות: התקנת מצלמות אבטחה בעיר שמטרתן מניעת חדירת מחבלים, פגישה של ראשי רשויות העוטף עם הרמטכ"ל, החלטות בוועדת הכנסת אודות מתן פיצוי לבעלי עסקים בעיר וכיו"ב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מנסים להפליל כדי לזכות בתואר. תתבייש גדעון סהר (ל"ת)
    יצחק מימון 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זבל מקומו בפח
    תושבת 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שום קטנוניות מגיע לו!!!ומי שמתקשר לעשות סקר מטעמו" בטח" מקבל שכר ישירות מגלאם ולא מהעירייה... כולם פשוט עוצמים עיניים בכוח.
    סגור
  • 1.
    איזה ניסוח עלוב במקום לכתוב תביעת שוא , תביעה קטנונית , (ל"ת)
    אייל 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור