משפט

ניקול ראידמן חוטפת תביעה במיליוני שקלים: "מטרתה לא לשלם שכר"

לפני כ-4 חודשים, ניקול ראידמן הגישה תביעת ענק בגובה 3.6 מיליון שקל נגד חברת "קלין קור טכנולוגיות", בטענה לנזק שנגרם בגללה בארון החשמל, ובעקבות כך היא נאלצה להתגורר מספר חודשים בירה מושכרת. כעת, החברה מגישה תביעת נגד על סכום של 2.2 מיליון שקל בטענה שאשת העסקים הגישה "תביעת הפחדה"
מערכת ice |  8
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן, freepik)
לפני כ-4 חודשים, אשת העסקים ניקול ראידמן הגישה תביעת ענק לבית המשפט המחוזי בתל אביב בגובה 3.6 מיליון שקל נגד חברה לשיקום נזקי אש, "קלין קור טכנולוגיות", כאשר לטענתה, במהלך חודש אפריל 2022 ספגה נזקים בביתה בשל התלקחות לכאורה בארון החשמל בקומת המרתף, שמקורה ככל הנראה כשל טכני בארון החשמל שהסב נזק אדיר לרכוש.
היום (שני) נודע כי חברת קלין קור טכנולוגיות הגישה תביעה נגדית נגד ניקול ראידמן על סכום של 2.2 מיליון שקל, זאת בטענה שהתביעה שראידמן הגישה נגדה הינה "תביעת הפחדה". כך על פי דיווח "כלכליסט".
במסגרת כתב ההגנה שהגישה החברה ונחשף ב"כלכליסט", נכתב כי: "מייד לאחר שהוגש לניקול ראידמן חשבון סופי עבור עבודות אשר בוצעו על ידי חברת קלין קור טכנולוגיות בפרויקט שיקום בביתה של ראידמן, וזאת, מתוך מטרה אחת מובהקת - לא לשלם לחברת קלין קור טכנולוגיות את השכר המגיע לה עבור עמלה הרב ועבודתה המאומצת ואשר סוכם מראש בין הצדדים". 
עוד טוענת החברה בכתב ההגנה כי ראידמן, שטענה שהיא הוציאה 230 אלף שקל לחודש למשך ארבעה חודשים בהם נאלצה להתפנות מדירתה: "פיברקה הסכם שכירות דמיוני של תשלום חודשי בסך 230 אלף שקל, בעוד שבפועל היא פוצתה עבור כל סכום שכר הדירה על ידי המבטחת שלה".
עוד נטען בכתב ההגנה כי "למיטב ידיעתנו לא קיימת במדינת ישראל דירה שעלות השכירות החודשית בה מגיעה לסך של 230 אלף שקל. ניקול ראידמן תידרש להציג העברות כספיות של סכומי השכירות הנטענים על ידה".
תגובת ב"כ של הגב' ראידמן, עוה"ד ניר רוזנר ועמירם זנו, ממשרד עורכי הדין ארנון, תדמור-לוי ושות': "תמוה (בלשון עדינה) כיצד נזכרה חברת קלין קור שכביכול חייבים לה למעלה משני מיליון ₪ רק אחרי שהוגשה נגדה תביעה ובחלוף חודשים רבים מסיום עבודתה. מכאן, שמדובר בניסיון כושל לייצר 'קונטרה' לתביעתה של הגב' ראידמן אשר בניגוד מוחלט לטענותיה של קלין קור תמכה את תביעתה באסמכתאות סדורות המלמדות על כך שכל התשלומים שהיו אמורים להיות משולמים לקלין קור שולמו במלואם ואף ביתר.
"באותו אופן הניסיון לטעון כי אין ולא היה לגב' ראידמן הסכם שכירות בעלות חודשית של 230 אלף ₪ מתנפץ אל מול הסכם שכירות חתום וסדור שאף הוגש לבית המשפט. בסופו של יום תידרש קלין קור לעבור מ"כותרות" לראיות. בהינתן המסמכים והאסמכתאות שצורפו לתביעתה של הגב' ראידמן, ספק רב אם בכוחה של קלין קור להתמודד עם תביעתה של הגב' ראידמן. הדברים כמובן יתבררו במלואם בבית המשפט".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אייל (ל"ת)
    מאחל לחברה בהצלחה 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תל אביב
    יצחק סלם 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניקול צודקת שקלים קור הם אנשים גנבים ושקרנית צריך לתתלהם עונש כבד שלא יגנבו עוד כסף לאנשים בושה שיש עוד במדינה חברות כאלה
    סגור
  • 5.
    קלין קור נוכלים אים דפלומה בנוכלות
    איתן פרץ 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניקול זוכה בטוח
    סגור
  • 4.
    מזל טוב לניקול
    שאולי 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מהכרות עם המייצגים שלה והמייצגים של קלין קור, ברור מי יזכה.
    סגור
  • 3.
    טוב מאוד שהיא נכנסה בהם כמה כסף הם גונבים מאנשים (ל"ת)
    מיכל 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 2.
    חברה של המשוחתת הגדולה בעולם
    שיקוף המציאות 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אם היא חברה של המשוחתת הגדולה בעולם, לא רוצה לשמוע עליה - הרי שתיהן מאותו החומר, אוהבות רק (!) כח כסף וכבוד....
    סגור
  • מה קשר ? הקבלן הזה רימה אותה וישלם (ל"ת)
    דן 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    קלין קור פושעים וגנבים גרמו גם לי נזק עצום
    לקוח קלין קור 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תזהרו לעבוד איתם היא זוכה בטוח כי הם פשוט פושעים
    סגור