משפט

ניקול ראידמן בתביעת מיליונים: "שכרה דירה ב-1.1 מיליון שקל"

במהלך חודש אפריל 2022 ספגה אשת העסקים נזקים בביתה בשל התלקחות לכאורה בארון החשמל בקומת המרתף, שמקורה ככל הנראה כשל טכני בארון החשמל שהסב נזק אדיר לרכוש, כעת היא תובעת את החברה שעסקה בשיקום המבנה: "באופן כושל ורשלני. חלק מהעבודות שהיה על הנתבעת לבצע כלל לא בוצעו, חלקן באופן כושל"
מערכת ice |  3
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
על פי פרסום ראשון היום (חמישי) ב-YNET, אשת העסקים ו'המעושרת' ניקול ראידמן הגישה תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בגובה 3.6 מיליון שקל נגד חברה לשיקום נזקי אש, כאשר לטענתה, במהלך חודש אפריל 2022 ספגה נזקים בביתה בשל התלקחות לכאורה בארון החשמל בקומת המרתף, שמקורה ככל הנראה כשל טכני בארון החשמל שהסב נזק אדיר לרכוש.
כדי להתגבר על הנזקים הקשים, נאלצה ראידמן לדבריה, לשכור חברה מקצועית שעוסקת בשיקום וניקיון לאחר שריפה ועל כן הגיעה ל"קלין קור טכנולוגיות". בתביעה צוין: "הנתבעת ידעה היטב כי מדובר בבית מגורים בסטנדרט גבוה ביותר ומבתי המגורים היוקרתיים בישראל שנבנו מחומרי גלם וברמת גימור הרבה מעבר לסטנדרט המקובל בשוק, והכל על פי דרישות ראידמן. מיותר לציין כי כל הפריטים בבית הפרטי יוצרו בהתאמה אישית ועל פי עיצוב מוקפד של ראידמן ועל ידי בעלי מקצוע מהטובים ביותר בישראל ומחוץ לה". 

עוד הוסבר: "הנתבעת ידעה היטב באיזה בית מגורים מדובר ואף הוצגו לה תמונות ותוכניות של הבית הפרטי טרם נזקי האש. הנתבעת התחייבה שהיא מסוגלת לבצע את העבודות לשביעות רצון ניקול ראידמן בעזרת בעלי המקצוע המתאימים. הנתבעת אף התחייבה לביצוע ברמת גימור ספציפית ועמידה בלוח זמנים דווקני על מנת לאפשר חזרת ראידמן ומשפחתה לביתם הפרטי מוקדם ככל האפשר שכן המשפחה נאלצה להתפנות משם נוכח היקף הנזקים". 
החברה ספגה ביקורת קשה בתביעה: "באופן כושל ורשלני. חלק מהעבודות שהיה על הנתבעת לבצע כלל לא בוצעו, חלק מהעבודות שבוצעו בוצעו באופן כושל... בגין חלק מהעבודות נדרשה ראידמן לבעלי מקצוע חדשים ולתשלומים נוספים... הנתבעת לא עמדה בלוחות הזמנים שנקבעו. למעשה, עד יום הגשת תביעה זה לא הסתיימו העבודות ועקב הכשלים ראידמן ובני משפחתה מתגוררים בבית שהוא מעין אתר בנייה בפועל. במערך ההסכמי הייתה הנתבעת אמונה על צביעת הבית הפרטי, כולל עבודות טיח ושפכטל, אלא שעבודת הנתבעת הייתה כה כושלת שראידמן נאלצה, לשכור חברה אחרת בעלות נוספת בסך כ-610 אלף שקל וזאת בנוסף לסכומים האדירים ששולמו לנתבעת". 
ראידמן טענה כי שילמה כספים בהתאם לדרישות החברה המשקמת בסך של כ-1.5 מיליון שקל, כשלדבריה כ-766 אלף שקל היו לא לצורך. לדבריה, גם נאלצה לגור בשכירות במשך חמישה חודשים כשהעלות עמדה על כ-1.1 מיליון שקל, שהם 230 אלף שקל בחודש בדירת יוקרה במרכז תל אביב.  יקי אגם, בא כוח הנתבעת מסר בתגובה: "התביעה עדיין לא התקבלה אצלנו ואני שומע עליה לראשונה ממך. אנו נגיב בזמן ובמקום הראוי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קשה לא פשוט החיים האלה
    אני 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1.1 מליון מאה שכירות , 230 אלף לחודש את אמיתית
    סגור
  • 2.
    חשבתי שהיא נגד בתי משפט (ל"ת)
    מצחיק 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שחיתות שלא נגמרת
    דני 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חצופה מושחתת לגור בדירה של 230 אלף לחודש. תפסיקי עם הבכי וחזרי ורוסיה. אנשים כאן קורסים ואת בוכה. יותר מזל משכל
    סגור