משפט

ליברמן מאוים ברצח? "יחסלו אותך, המקום שלך בגיהנום"

יו"ר ישראל ביתנו סופג מטחי קללות שמגיעים אף לאיומים מפורשים מצד פעילים פרו-פלסטינים תומכי חמאס. בין ההודעות שקיבל לאחרונה: "נהרוג אותך ואת משפחתך", "תסיים כמו רחבעם זאבי". בעקבות החשש הגובר בלשכתו של שר האוצר לשעבר, הוגשה תלונה לקצין הכנסת והנושא בטיפול
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ממשיך לספוג מאות איומים קשים ברצח ברשתות החברתיות מצד תומכי חמאס. הבוקר (שישי) דיווחה המפלגה כי שר האוצר לשעבר סופג ביקורת קשה מצד פעילים פרו-פלסטינים על רקע עמדתו הנחרצת הקוראת להשמדה מוחלטת של ארגון חמאס.
בין ההודעות שהתקבלו ברשתות של ח"כ ליברמן בשעות האחרונות נכתב: "אתה תסיים כמו רחבעם זאבי", "יחסלו אותך", "נהרוג אותך ואת משפחתך", "המקום שלך בגיהינום אתה תמות בקרוב". בעקבות הדיווחים,  הוגשה תלונה לקצין הכנסת. לאחרונה ח"כ גדעון סער (המחנה הממלכתי) התייחס לאפשרות לפיה יו"ר ישראל ביתנו ומפלגתו יצטרפו לממשלת החירום של נתניהו וגנץ. 
  
"אמרתי ואגיד שוב: אני חושב שראוי שליברמן יכנס לקבינט והלוואי זה יקרה. יש כאן גם מסר חשוב של אחדות לחיילים בשטח - כשהם רואים את ההנהגה הפוליטית מאוחדת. לכן חשוב שעשינו את המעשה הזה, של ההצטרפות, ב-12 באוקטובר ואני מקווה שעוד סיעות יצטרפו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה