משפט

השליח של שופרסל הסתבך בענק: מה יקרה בעקבות תמיכתו בחמאס?

שוטרי מחוז ירושלים עצרו הבוקר בירושלים חשוד תושב מ.פ שועפאט עובד משלוחים של רשת שופרסל, בחשד שהעביר ללקוחות משלוחים עם מעטפות שעליהם צוייר צלב קרס ואצבע משולשת לעבר דגל ישראל
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
לא מעט תגובות של תמיכה בחמאס נשמעו לאחרונה במסגרת מלחמת 'חרבות ברזל' ובמתקפת הטרור הרצחנית נגד יישובי עוטף עזה ב-7 באוקטובר, שגבתה את חייהם של לא פחות מ-1,400 נרצחים, לצד לפחות 229 חטופים שנלקחו כשבויים לרצועת עזה. דוגמה נוספת ומזעזעת במיוחד שנחשפה ברשתות החברתיות, סביב פתק נאצה קשה שהוכנס לכאורה למשלוח של שופרסל, גרם לסערה גדולה, אך המשטרה פעלה במהירות.
שלשום נודע לתחנת מוריה במחוז ירושלים על חשוד העובד ברשת מרכולים ידועה באזור התעשייה בדרום ירושלים, שעל פי החשד היה מעורב בהעברת משלוחים ללקוחות ברחבי העיר, שאליהם צורפה מעטפה ועליה צוייר צלב קרס, ואצבע משולשת המופנית לדגל ישראל. 

בעקבות כך, שוטרי מחוז ירושלים החלו בפעולות חקירה במטרה לאתר את החשוד במעשה, תושב מ.פ שועפאט בן 20. הבוקר, שוטרי תחנת מוריה איתרו את החשוד בעת הגעתו למקום העבודה, והוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.
לצד הטיפול המתבצע בעניינו ע״י מעסיקיו של החשוד, המשטרה תפעל למצות עמו את הדין במישור הפלילי. לסיום המשטרה מסרה בהודעה לציבור: "שומרים על הבית, מנצחים יחד בחזית"
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו נועם בנעט, מרצה וחוקר על המזרח התיכון, חשף פתק שהוכנס למשלוח ועליו מצוירים צלב קרס לצד דגל ישראל אליו מכוונת אצבע משולשת: "הגיע במשלוח של שופרסל. מקווה שהטיפול יהיה הכי חריף שיש - אנחנו במלחמה". זאת לצד תיוג של שופרסל ושל דוברות המשטרה.
 
משופרסל נמסר בתגובה: ״שופרסל רואה את האירוע בחומרה רבה ותגלה אפס סבלנות כלפי אירועים מסוג זה. העובד המעורב אותר, זומן באופן מיידי לשימוע לפני פיטורים ותוגש נגדו תלונה במשטרת ישראל. אנו מתנצלים מעומק הלב על האירוע החריג ומוקיעים התנהגות שכזו״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלוש שנות מאסר בפועל וקנס משמעותי
    שחר מאיו הליכודניק 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למען יראו ויראו
    סגור
  • 1.
    שלילת אזרחות וסילוק לעזה -זה המקום לתת רמה שכזה (ל"ת)
    אורית 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור