משפט

סטודנטים במכללת ספיר קוראים לפיטורים: "לא נקבל תמיכה בטרור"

תא 'אם תרצו' במכללת ספיר הוציא עצומה חדשה נגד ד"ר יעלה רענן. עד כה בזמן קצר חתמו 44 סטודנטים מתוך 200 שמהווים יעד: "לא נסבול אשת חינוך המסיתה ותומכת בטרור"
כפיר אדר |  1
מכללת ספיר (צילום עמיר טרקל)
במכללת ספיר לא מרגישים בטוחים. סטודנטים שמשלמים ממיטב כספם מבינים כי יש אנשי סגל שפשוט פועלים בגנות המדינה גם בימים של מלחמה ועל כן דורשים לבצע צעדים. תא 'אם תרצו' במכללת ספיר הוציא עצומה חדשה נגד ד"ר יעלה רענן. עד כה בזמן קצר חתמו 44 סטודנטים מתוך 200 שמהווים יעד.
במכתב להנלת הקמפוס נכתב: "שלום רב, מכתב זה נכתב בשם מספר סטודנטים ממחלקות שונות במכללת ספיר.  לאחרונה, נחשפנו לפעילת השמאל הנמרצת ויועצתו של חבר הכנסת מנסור עבאס: ד״ר יעלה רענן.  בתקופה הקשה מנשוא הנוכחית, בה טרוריסטים ביצעו מעשים נוראיים בלשון המעטה כנגד אחיותינו ואחינו, בפרט, כל האבדות בנפש שמכללתנו ספגה, לא נסבול אשת חינוך המסיתה ותומכת בטרור".

עוד נכתב: "ההתבטאויות הקשות של ד״ר רענן כוללות משפטים כמו: ״כולנו שותפים בלמחוק את השלטון הפשיסטי בישראל״  ״מאבק עממי לא אלים״ על הפרות סדר ברצועה הכוללות השלכת מטענים לעבר כוחות צה״ל.  "נשחרר את פלסטין מהשלטון הישראלי״, מעבר לאמירות הקשות, גברת רענן אקטיביסטית פעילה מאוד המעודדת חרמות על מדינת ישראל בשיתוף ארגון “BDS”. 
עוד הודגש: "יתרה מכך, גברת רענן חתומה על עצומה למניעת קבלת מדינת ישראל לארגון הבין הלאומי לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי- OECD. הסתה, בכל סוג שהיא, לא אמורה להתקבל על הדעת מאשת חינוך במכללת ספיר אשר השתתפה בהפגנות תמיכה והזדהות בארגון הטרור הרצחני: חמאס. כסטודנטים במכללה, לא נקבל ונסכים להעסקת איש חינוך התומך בארגון הטרור הרצחני אשר גרם לאסון הנוראי אותו חווינו".
לסיום מסרו הסטודנטים: "כף רגלו של כל אדם התומך בטרור, לא צריכה לדרוך במכללה שלנו, על אחת כמה וכמה כאשת חינוך עם כוח והשפעה על סטודנטים. לסיום, מצ״ב עצומת סטודנטים, אשר נחתמה ע״י מספר רב של סטודנטים ממחלקות שונות לנקיטת פעילות כנגד הגברת ד״ר יעלה רענן, בנוסף להוכחות על פעילותה הנמרצת של גברת רענן לתמיכה בטרור. לא נקבל הסתה ותמיכה בטרור במוסד הלימודי בו אנו משקיעים מכספינו. תודה מראש, תלמידי מכללת ספיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרצה יעל רענן
    דליה 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המרצה חייבת להשפט במידי על בגידה מקומה בכלא
    סגור