משפט

טיפול סוציאלי למחבלים? קרב האשמות בין השר לפרקליטות

לאחר שמלשכתו של שר הרווחה יעקב מרגי נמסר: "נדהמתי לשמוע על החלטת הפרקליטות להטיל על משרד הרווחה לבצע תסקיר מבחן למחבלים קטינים חיות אדם שנעצרו לאחר שנכנסו לישראל בעיצומו של החג, טבחו באכזריות ולקחו בשבי ילדים תמימים על לא עוול בכפם", בפרקליטות השיבו: "לא טרח לבדוק את הדברים"
מערכת ice | 
מחבל בן 13 (צילום מתוך טוויטר)
אז מה הייתה הבקשה באמת? מי ביקש? והאם התגובה הייתה שגויה? ומי אשם - משרד הרווח והשר יעקב מרגי, או בכלל הפרקליטות? סיפור הזוי במיוחד הערב (חמישי) סביב סוגיית הטיפול הסוציאלי במחבלי חמאס שנשבו על ידי ישראל במהלך מלחמת 'חרבות ברזל'.
מלשכתו של שר הרווחה יעקב מרגי נמסר: "נדהמתי לשמוע על החלטת הפרקליטות להטיל על משרד הרווחה לבצע תסקיר מבחן למחבלים קטינים חיות אדם שנעצרו לאחר שנכנסו לישראל בעיצומו של החג, טבחו באכזריות ולקחו בשבי ילדים תמימים על לא עוול בכפם". 

עוד הבהיר השר כי: "הנחתי את הגורמים במשרדי לא לשתף פעולה עם הנחיה זו בשום פנים ואופן! לא מגיע לחיות האדם האלה שום שירות סוציאלי ממדינת ישראל. הם צריכים להירקב בכלא עד סוף חייהם".
הפרקליטות מצדה ענתה: "במענה לפניות כתבים הרינו להבהיר, כי הטענה כאילו הפרקליטות החליטה להטיל על משרד הרווחה לבצע תסקיר מבחן למחבלים קטינים היא חסרת כל שחר. הפרקליטות מעולם לא הוציאה הנחיה שכזו, וצר לנו שהשר מרגי לא טרח לבדוק את הדברים בטרם הוציא את הודעתו השגויה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה