בריאות

שר הבריאות הבטיח לנתניהו: "מערכת הבריאות לא תטפל במחבלים"

שר הבריאות היוצא משה ארבל הודיע אמש לראש הממשלה נתניהו כי הורה להפסיק את הטיפול במחבלים הפצועים בשטח ישראל, מכיוון שזה פוגע בטיפול באזרחי ישראל
מערכת ice | 
משה ארבל (צילום נועם רבקין פנטון פלאש90)
לאחר הפרסום אמש ב-ynet על כך שיש מחבלים פצועים המקבלים טיפול רפואי בבתי החולים בישראל. שלח שר הבריאות היוצא משה ארבל מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו הודיע כי הורה על הפסקת הטיפולים במחבלים.
"משימת האבטחה והטיפול במחבלים הארורים והנתעבים במסגרת מערכת הבריאות הציבורית פגעה באופן משמעותי במאמצים לטפל בנפגעי הטבח, בחיילי צה"ל ובמוכנות לקראת הבאות. ועל כן, בהנחייתי, מערכת הבריאות הציבורית לא תטפל בהם"' כתב ארבל.
כזכור אתמול לאחר השמועות על מחבלים המקבלים טיפול בחלק מבתי החולים בארץ, הודיע ארגון לה פמיליה על הפגנה מתוכננת במרכז הרפואי שיבא, בעקבות שמועות כי ישנו מחבל המטופל בבית החולים. משיבא נמסר כי לא הגיע למרכז שום מחבל, אך למרות זאת הגיעו 150 מארגון לה פמיליה ומחו בפני הצוותים הרפואיים.

לאחר שהדיווחים על מחבלים מאושפזים הופצו, יצאו הודעות הכחשה ממספר בתי חולים ביניהם: אסותא באשדוד, סורוקה בב"ש שם תמונה של אזרח ישראלי ערבי עוררה חשד, איכילוב בתל אביב, שיבא תל השומר ובתי חולים נוספים בצפון ובמרכז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה