משפט

נוכל הטינדר מסתבך: הצעד של הפרקליטות נגד סיימון לבייב

שמעון חיות עוד לא עמד לדין על שורת מעשי העוקץ שביצע לכאורה, וכעת הפרקליטות החליטה כי תגיש נגדו כתב אישום
מערכת ice |  1
סיימון לבייב (צילום מתוך האינסטגרם)
כפי שהבטיחה, פרקליטות מחוז תל אביב הפסיקה לחכות להתייצבותו של סיימון לבייב (שמעון חיות) לשימוע, והחליטה להגיש נגדו כתב אישום.
לבייב זומן לשימוע לפני הגשת כתב אישום, לפני יותר מחצי שנה. אולם אפילו שהוצב לו עד חודש מאי להגיע - הוא לא עשה זאת. 
כמו כן, התברר כי לצידו של לבייב זומן אביו הרב יוחנן חיות שדווקא כן הגיע לשימוע אך הכחיש שהוא קשור לכל מעשה הונאה שבגינו זומן לשיחה. החשד של הפרקליטות הוא כי השניים עקצו והונו אנשי עסקים בכספים רבים. יותר מכך, החשד הוא כי האב חיות הציג את בנו בתור איש עסקים מצליח ולא סיפר כי בפועל ישב בכלא בגין הונאה וכי הוא מעורב בשלל עבירות אחרות.

נזכיר כי לבייב חשוד בביצוע עבירות בין השנים 2011-2010, בעת שהועסק בעבודות משק בית וכשמרטף אצל שני מעסיקים שונים באזור המרכז. הוא חשוד כי גנב שיקים ממעסיקיו, זייף אותם והשתמש בהם לקבלת מוצרים ושירותים במרמה, וזאת בסכומים של מאות אלפי שקלים. כך, רכש לבייב באמצעות השיקים הגנובים והמזויפים שתי מכוניות, אחת מהן מכונית יוקרה מסוג פורשה. לבייב השתמש בשיקים הגנובים גם כתשלום עבור שיעורי טיסה פרטיים, וכן לתשלום חובות. בסך הכל קיבל לבייב בשל מעשי המרמה תמורה בשווי של כ-390,000 שקלים.
 
בנוסף, חשוד לבייב בכך שבעת שעבד כשמרטף והשגיח על בנה בן ה-4 של מעסיקתו, ולאחר שנודע לו כי זו התלוננה במשטרה על גניבת פנקס השיקים שלה, נטש את הפעוט ללא השגחה ראויה מחוץ לביתו ועזב את המקום. הפעוט נמצא רק לאחר זמן מה על ידי השכנים, כשהוא מבוהל ובוכה.
בשנת 2012 הועמד לבייב לדין, אך לאורך השנים חמק מן הארץ פעמיים באמצעות דרכונים מזויפים. ב-7.10.2019 הוסגר לבייב לישראל מיוון, לבקשת מדינת ישראל. זאת, לאחר שהוכרז בר הסגרה על ידי בית המשפט ביוון, בגין עבירות מרמה, זיוף, התחזות, גניבה, השארת ילד בלא השגחה ראויה, ועבירות נוספות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישהו התעורר בפרקליטות? בוקר טוב!
    אחד 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה הוא התחיל לרמות רק עכשיו? תבדקו טוב טוב גם מי עוזר לו
    סגור