משפט

זהבה גלאון במתח: זה פסק הדין של ביהמ"ש נגד בנה

יום כיפור אמנם מאחורינו אבל פסק דין שכולו סליחה הדדית מפשיר במידת מה את האווירה הטעונה באקלים הציבורי. כל הפרטים על הפסיקה הדרמטית
דוד זולדן |  7
כנרת בראשי, נדב גלאון, זהבה גלאון (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
אחרי שעורכת הדין כנרת בראשי נדרשה לפצות את נדב גלאון, יועץ תקשורת ואחד ממארגני ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית, בסך שלושים אלף שקלים בגין לשון הרע - בית המשפט בפסיקה דרמטית. בראשי שחויבה בנוסף בתשלום הוצאות שכר טרחה בסך שבעת אלפים שקלים תקבל את כספה בחזרה. את גלאון ייצג בתביעה עורך הדין גונן בן יצחק.
גלאון תבע את בראשי בשל סדרת ציוצים ותגובות על ציוצים. בהם טענה כלפי גלאון בחשבון הטוויטר שלה בין השאר כי 'שנים שהוא נהנה ממשכורת על חשבון משלם המיסים דרך אמא שלו' וכי קיבל שכר ממפלגת מרצ, בתקופה בה אמו, חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון, כיהנה כיושבת ראש המפלגה.
בית המשפט המחוזי המליץ לנדב גלאון (בנה של זהבה גלאון) להחזיר לעו"ד כנרת בראשי את הכסף שנפסק נגדה בתביעת הדיבה ולהתנצל התנצלות הדדית. גם גונן בן יצחק התנצל בפניה של בראשי אחרי שנדב התנצל וגם בראשי עצמה התנצלה בפניהם.
עו"ד עמית חדד ואלי פרי ממשרד עורכי הדין חדד רוט ייצגו את כנרת בראשי כאשר בא כוח המשיב היה עו״ד גונן בן יצחק שהורשע לאחרונה בפלילים.
המשיב הוא בנה של זהבה גלאון כנרת בראשי ובית המשפט המליץ לצדדים לבטל בהסכמה את פסק הדין שניתן בשלום. אם הם לא היו נענים לבקשה קרוב לוודאי הם היו חוטפים פסק דין שכנגד שהיה מחייב אותם גם בהוצאות בית המשפט.
 
כנרת בראשי יכולה להגיב בשביעות רצון  כי אחרי כל החגיגה שהם עשו על פסק הדין של השלום היא התפוצצה להם בפרצוף בעת מתן פסק הדין. 
בהמלצת בית משפט הגיעו הצדדים להסכמה כדלקמן: המערערת תפרסם בטוויטר את הנוסח הבא: "ביום 21.11.2020 פרסמתי שמר גלאון 'נהנה ממשכורת על חשבון משלם המיסים דרך אמא שלו'. לא הייתה לי כוונה לפגוע במר גלאון. לאחר שהובהר לי כי הדברים שכתבתי אינם נכונים ושמר גלאון אינו מקבל משכורת 24 ממשלם המיסים, אני חוזרת בי מהאמור ומתנצלת אם מר גלאון נפגע מכך".
מנגד המשיב יפרסם בטוויטר את הנוסח הבא: "ביום 21.11.2020 השבתי לפרסום של כנרת בראשי וכתבתי שהיא: 'יצאה פיתה' ובעקבות הפרסום שלי נכתבו תגובות קשות כנגד הגב' בראשי ואני מסתייג מהתגובות ומתנצל אם גב' בראשי נפגעה מהפרסום".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    גלאון ומסע השטנה בהון של מליוני שח
    דלאניידי 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עו"ד שמייתג אותו מואשם בפלילים אימו מריצה קמפיינים במליונים נגד נתניהו חולי נפש Get a life אולי תתגייס למילואים חתיכת אפס?
    סגור
  • 6.
    שכחתם לציין מה היא האמת
    חבר חסר 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בשורה התחתונה כולם מסכימים שנדב גלאון לא קיבל כסף על חשבוננו. ובראשי פרסמה שקר. עבור תומכי ביבי זה לא משנה כמובן. וכי מה זה אמת, בשבילם.
    סגור
  • 5.
    בראשי
    פישרקינג 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נערת מקהלה בהיכל הביביסטים
    סגור
  • 4.
    שכחו את הציבור
    אביטל 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קיבל או לא קיבל שכר על חשבוננו???????????????
    סגור
  • 3.
    בראשי כלבה גזענית שקודמה בקומבינות כמו נערה מתחת לפנס ב (ל"ת)
    מושחתים הרסו אותנו 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    אהבת המדינה בעוקרנו
    ישראל 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לכל מי שאטהב את המדינה כמו כנרת ושי קלך ושי זעירא וכו....אנחנו עם ישראל מוכנים להרתם ולעזור לכם בהתרמות, למען נקיון המדינה מאלו שרוצים להרוס אותה, את הצבא, את הכלכלה ואת בית המשפט. אנרכיסטים נמאסתם באמת. יצאתם למסע נגד המדינה להורסה מבפנים, ואתם יוצאים להורסה גם בחו"ל , כמו הטייסת המהוללת, שעד עכשיו לא עפה מהצבא. אנחנו הורגים ילדים ? אתם במסע שלכם מנסים להרוס את המדינה. תתביישו
    סגור
  • 1.
    עורך דון
    א 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חדד כל הכבוד לך שאתה מעמיד את החלאות האלה במקומם
    סגור