משפט

נוכל הטינדר מסתבך עם פרקליטות מחוז ת"א: "לא נחכה לו"

אף שזומן לפני כחצי שנה לשימוע בגין הונאות שבהן הוא נחשד, נוכל הטינדר סיימון לבייב לא הגיע לשימוע ואפילו התקשה למצוא עורך דין שילווה אותו. בפרקליטות מאיימים כעת שלא יחכו לו ויתקדמו לשלבי הגשת כתב אישום
מערכת ice |  1
סיימון לבייב (צילום מסך קשת 12)
מצבו של נוכל הטינדר, סיימון לבייב, כנראה הולך להחמיר בקרוב. לפי כתב מאקו שמעון איפרגן, לבייב זומן לשימוע בפרקליטות מחוז תל־אביב לפני כחצי שנה, ואף שהוצב לו עד חודש מאי להגיע למקום - הוא טרם עשה זאת.
כמו כן, התברר כי לצידו של לבייב זומן אביו הרב יוחנן חיות שדווקא כן הגיע לשימוע אך הכחיש שהוא קשור לכל מעשה הונאה שבגינו זומן לשיחה. החשד של הפרקליטות הוא כי השניים עקצו והונו אנשי עסקים בכספים רבים. יותר מכך, החשד הוא כי האב חיות הציג את בנו בתור איש עסקים מצליח ולא סיפר כי בפועל ישב בכלא בגין הונאה וכי הוא מעורב בשלל עבירות אחרות.
עוד פורסם כי לאחר קבלת הזימון לשימוע התקשה לבייב למצוא עורך דין שייצייג אותו היות שרובם ביקשו סכומי ייצוג גבוהים. מאז שליחת הזימון בפרקליטות לא שמעו ממנו דבר והוא טרם התייצב. בעקבות העידרותו נשקלת האפשרות להגיש נגדו כתב אישום. בפרקליטות נמסר למאקו: "הוא זומן כחוק והוא מתעלם ולא יוצר קשר. לא נחכה לו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה ממוחזרת עשו ממנו איזה רוצח שחררו ממנו (ל"ת)
    דני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור