משפט

היועמ"שית מטילה פצצה: האם תיקי נתניהו יוחרגו מדיוני הוועדה?

הממשלה צפויה לאשר את הצעת שר המשפטים יריב לוין להקמת ועדת בדיקה ממשלתית לפרשת פגסוס, שתבחן את השימוש בתוכנות רוגלה על-ידי המשטרה אלא שהיועמ"שית והשב"כ מתנגדים להקמת הוועדה וגם במשטרה משגרים מסר מאיים בעוד מיארה מבהירה כי לוועדה לא תהיה סמכות לעסוק בתיקי נתניהו
דוד זולדן |  4
בנימין נתניהו ויריב לוין, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה פרסמה הודעה רשמית שבה הבהירה כי לוועדת הבדיקה הממשלתית לפרשת "פגסוס" אין סמכות לעסוק בתיקים פליליים תלויים ועומדים, בהם תיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לא לובנו הקשיים המהותיים שהציגו גופי הביטחון והמשטרה, ובראשם החשש לחשיפת שיטות ואמצעים ופגיעה במאבק בפשיעה החמורה ובטרור".
יו"ר הוועדה לביטחון פנים לשעבר, ח"כ מירב בן ארי התייחסה מוקדם יותר לסוגיית הפעלת הרוגלה במשטרה: "הממשלה הזו פשוט פוגעת ביכולות של המשטרה להילחם בפשיעה ובכך מפקירה חיי אדם של אזרחים תמימים, וכל זה כי משפט נתניהו ברקע. השאירו את המשטרה עם חץ וקשת להילחם בארגוני פשיעה מטורפים, וכל זה למה? רק בגלל הקשר לנתניהו".
עוד אומרת בן ארי כי: "הנזק שהממשלה הכושלת הזו עושה למשטרה בענייני הרוגלה הוא מטורף. מיד אחרי פרסום עלק תחקיר של כלכליסט - הועדה בראשותי התכנסה וקיימה דיונים בעניין. בנוסף, פגשתי את מררי והצוות שלה שחקרו באופן יסודי את המשטרה ובעצם כל אדם שהוזכר בכתבה. שנה שלמה של בדיקת עומק, שנה שהמשטרה שכל כך זקוקה לכלי החשוב הזה של מלחמה בפשיעה הקשה שנמצאת ברשת, הושבת. תכל'ס השאירו את המשטרה עם חץ וקשת להילחם בארגוני פשיעה מטורפים, וכל זה למה? רק בגלל הקשר לנתניהו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה היא מנסה להסתיר? שאנחנו חיים בדיקטטורה משפטית? (ל"ת)
    חקירה עכשיו! 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    כ"כ שקופה שמפחדת שיגלו את פשעיה. (ל"ת)
    בושה של יועצת 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    כדאי שהיועמ"שית תתארגן כבר לקחת לעצמה עורך דין
    חנה 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שיגן עליה בדיוני הוועדה.
    סגור
  • 1.
    "היועצת הרועצת המשפטית מטילה פצצה" : בכל מחיר אשמור על
    רני 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המושחתים /הפושעים שעברו על החוק . המטרה היא קבירת האמת ..ולא חתירה לגילוי האמת !! בושה..בושה..בושה..וסכנה לביטחון המדינה ..
    סגור