משפט

גלנט תחת מתקפה: בן גביר: "מדיניות רפה", סטרוק: "ההחלטה בידך"

במערכת הפוליטית מגיבים מכל קצווי הקשת לפיגוע הקטלני בדרום הר חברון ובימין קוראים לממשלה לפעול נגד הטרור ביהודה ושומרון: "עוד פיגוע דמים שהתאפשר רק בגלל העדר ההחלטה המתבקשת: כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור"
דוד זולדן |  1
יואב גלנט, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט, יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דורש להקדים את כינוס הקבינט המדיני-ביטחוני שמתוכנן ל-10 בספטמבר. השר בן גביר משוכנע שהמדיניות הנוכחית של שר הביטחון יואב גלנט "אינה מתאימה בתקופה הזו". לדברי השר: "אנו נמצאים בגל טרור והמדיניות רפה מדי". יו"ר עוצמה יהודית צפוי לדרוש בקבינט להחזיר כתרים וסגרים על כפרים ביהודה ושומרון, וכן ידרוש את החזרת המחסומים לכבישי איו"ש. "המצב כרגע מחייב חזרה למדיניות הזאת", דרש בתוקף השר לביטחון לאומי.
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק (הציונות הדתית) האשימה היום מוקדם יותר את שר הביטחון יואב גלנט (הליכוד), לאחר הפיגוע הקטלני ואמרה: "עוד פיגוע דמים שהתאפשר רק בגלל העדר ההחלטה המתבקשת: כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור!", כתבה סטרוק בטוויטר. "שר הביטחון, ההחלטה בידך, קבל אותה לפני הפיגוע הבא".
ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב ואמר: "פיגוע קטלני בדרום הר חברון, מחבלים נתעבים רצחו בדם קר אישה ופצעו קשה אדם נוסף. אני שולח ניחומים למשפחה על האובדן הקשה ומתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצוע. כוחות הביטחון לא ירפו מהרוצחים, מרדף ועוד מרדף עד שישיגו אותם. מול הטרור נדרשת יד קשה ונחושה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן גביר
    אמנון 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטורף . ככול שתציקו יותר לפלסטינים תקימו התנחליות לא חוקיות הטרור יגבר . תגיעו לאינטפדה שבה המחירים יהיו גבוהעם הרבה יותר בעיקר למתנחלים אך גם לצבא . תחליפו עשר רמטקלים ושרי ביטחון . זה לא יעזור . הפלסטינים לא יתאיידו . כול העולם יתרחק מאינו ונסבול מסנקציות.
    סגור