משפט

העליון דחה את ערעורו של אבנר הררי המורשע בניסיון רצח

בית המשפט העליון התיר על כנה את החלטת בית המשפט המחוזי בעניינו של העבריין אבנר הררי, והוא לא ישוחרר. הררי הורשע בניסיון רצח של הכדורגלן קובי מוסא. עו"ד בסרגליק: "מדובר בהחלטה מוטעית"
מערכת ice |  2
אבנר הררי (צילום מרים אלסטר פלאש90)
בית המשפט העליון החליט היום (רביעי), לדחות את ערעורו של העבריין אבנר הררי המבקש להשתחרר בגין התנהגות טובה וגמילה מפשיעה. 
בערעור לבית המשפט העליון, הדגיש סנגורו של הררי, עו"ד אייל בסרגליק, כי הררי עזב את עולם הפשע, וכי במהלך דיוני בית המשפט המחוזי, כלל לא הוכח כל מניע מצידו לפגיעה בגינה נאשם.
הררי מרצה מאסר של 11.5 שנים לאחר שהורשע בבית המשפט המחוזי בניסיון רצח של כדורגלן ליגת העל לשעבר, קובי מוסא. בפברואר 2017 נמצא מתחת לרכבו של מוסא מטען חבלה, אשר התגלה בטרם התפוצץ.

לפני כחודשיים פורסם כי הררי ביקש משירות בתי הסוהר לפתוח חשבון בטיקטוק, זאת לאחר שכבר קיבל אישור מביהמ"ש להתראיין לכתבה מצולמת מתוך הכלא, אחרי ששב"ס סרבו לבקשתו. הררי טען אז כי פרופיל הטיקטוק ישמש על מנת להעביר מסר חיובי לבני הנוער שלא כדאי להיות מעורבים בעולם הפלילי וגם במטרה להעביר מהאסיר את עברו הפלילי.
עו"ד אייל בסרגליק, סנגורו של אבנר הררי מסר כי "לצערי, בית המשפט העליון התיר על כנו את החלטת בית המשפט המחוזי. לאחר קריאת פסק הדין, אין לנו ספק כי מדובר בהחלטה מוטעית. השופטים מתייחסים יותר לעברו של הררי ופחות לראיות ולטיעונים שהוכחו במהלך הערעור בבית המשפט".

עו"ד אייל בסרגליק. צילום: אילן בשור
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האיש הזוי (ל"ת)
    כורסא 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בסרגליק אדם קטן מפסיד בכל ערכאה ויודע לקחת מאלמנה.....
    קול העם 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    600,000 שח כשלא עשה למענה כלום בגלל שחתמה לו.כלומניק.רצה להיות יור לשכת עורכי הדין הצחיק אותנו
    סגור