משפט

המשטרה בחשיפת ענק: עשרות אלפי שתילי קנאביס בשווי רבע מיליארד שקל

לוחמי החטיבה לבט"פ של מג"ב במשטרת ישראל יחד עם פקחי הסיירת הירוקה ואנשי מילואים של צה"ל, קיימו ביומיים האחרונים מבצע לאיתור והשמדת חממות סמים שהוקמו בשטחי אש בנגב, במסגרתם חשפו לא פחות מ-35 חממות סמים ו-22,610 שתילי קנביס בשווי מוערך של כרבע מיליארד שקלים 
מערכת ice |  1
שתילי קנאביס שנתפסו (צילום דוברות משטרת ישראל)
לוחמי החטיבה לבט"פ של מג"ב במשטרת ישראל יחד עם פקחי הסיירת הירוקה ואנשי מילואים של צה"ל, קיימו ביומיים האחרונים מבצע לאיתור והשמדת חממות סמים שהוקמו בשטחי אש בנגב, במסגרתם חשפו לא פחות מ-35 חממות סמים ו-22,610 שתילי קנביס בשווי מוערך של כרבע מיליארד שקלים. את החממות הקימו העבריינים בשטחים נידחים בנגב תוך הסלקתן בתוואי השטח ובשימוש ברשתות הסוואה.
"מדובר בעסק כלכלי שמניב מאות מיליוני שקלים בשנה וכל מבצע מהסוג הזה פוגע אנושות בכיסם של העבריינים" אומר מפקד זרוע רותם בחטיבה לבט"פ, סנ"צ ברוך הוניג ומוסיף: "הפעילויות המשמעותיות של משמר הגבול ומשטרת ישראל בסיכול הברחות סמים בגבולות המדינה וההצלחות הגדולות בתחום, מאלצות את העבריינים למצוא פיתרונות אחרים כמו הקמת חממות בשטחי אש וגם אותן אנו תוקפים ומשמידים. נמשיך להכות בעבריינים בכדי ששטחי האש בנגב לא יהיו שטח הפקר".
בפעילות שכאמור נמשכה יומיים אותרו 35 חממות ברחבי שטחי האש בנגב והושמדו כ- 22,610 שתילי קנאביס בפוטנציאל שווי שוק של כרבע מליארד שקלים במועד מכירת הסמים. את השתילים השמידו הכוחות בשריפתם בשטח ונאספו ממצאים להמשך חקירת משטרת ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכול מלא שם ועוד יומיים שוב
    לא באמת 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבו עליהם על הבדואים זה החמצן שלהם עם פרוטקשן ביחד.
    סגור