משפט

מיכאלי בעד טרנספר? ההצהרה החריגה של יו"ר העבודה נחשפת

יו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי, בצעד תקדימי שעוד עלול לסבך אותה ולתת מתן לגיטימציה של גירוש משפחות מחבלים: "אם רוצים לגרש משפחות מחבלים, אפשר להתחיל בגירוש..". למי בדיוק התכוונה מיכאלי ובאיזה הקשר? כל הפרטים 

דוד זולדן |  4
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי בהתבטאות חריפה בעקבות אירועי האלימות בסוף השבוע האחרון באזור כפר בורקה כאשר נפצעו מתיישבים ומחבל פלסטיני נורה למוות. יו"ר העבודה קוראת לגרש את משפחת המתיישב, אותו היא מכנה "המתנחל המחבל", שפעל מתוך מתוך הגנה עצמית וחיסל את המחבל.
"הגיע הזמן לומר את זה בקול ברור וצלול: בממשלת נתניהו יש מפלגה של תומכי מחבלים. תומכי טרור. אם רוצים לגרש משפחות מחבלים – אפשר להתחיל בגירוש משפחת המתנחל המחבל" צייצה מיכאלי בטוויטר.
לאחר הפיגוע צייצה ח"כ לימור סון הר-מלך: "דין בנימין כדין תל אביב. כאשר סייר בטחון בתל אביב מחסל מחבל הוא זוכה לתשואות מכל גורמי היטחון אבל כשיהודי מגן על חייו בבנימין מפני המון ערבי הקם להורגו הוא נעצר בעודו פצוע". היא הוסיפה: "מציעה למערכת הביטחון להפנות את כוחותיה לטיפול בקני הטרור במקום לרדוף את תושבי בנימין האוחזים במסירות בארצנו".
ובתוך כך נודע כי אלישע ירד שנעצר אמש, שימש בעבר כדוברה של חברת הכנסת לימור סון הר מלך מ'עוצמה יהודית'. יחיאל אינדור, שנפצע קשה בהתפרעויות אמש סמוך לרמאללה, נעצר אף הוא.
לפי תחקיר ראשוני של צה"ל הבודק את האירועים שקדמו לירי המתנחלים בכפר בורקה ומותו של הפלסטיני מירי המתנחלים, עולה כי מספר מתנחלים יצאו עם עדר לכיוון הכפר. סמוך לכפר הם נתקלו בכ-80 פלסטינים שדרשו מהם לעזוב את השטח היות ולטענתם מדובר בשטח פלסטיני פרטי.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פעם קסטנרית, תמיד קסטרנית. (ל"ת)
    לין 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אכן ינקה את השינאה מאמה ! סוזי מיכאלי עוקרת ישראל ! (ל"ת)
    אסף 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    אשה מטורללת
    סימה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה למפלגת העבודה
    סגור
  • 1.
    בושה למפלגת העבודה. רבין, גולדה, מתהפכים בקברם. (ל"ת)
    רותה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור