משפט

מקדונלד'ס משלמת בענק: ילדה בת 4 תפוצה ב-800 אלף דולר

חודשיים אחרי שחבר מושבעים בדרום פלורידה קבע שמקדונלד'ס ובעל הזיכיון Upchurch Foods אחראים על ליקויי זהירות בנוגע לנזק אפשרי מהנאגטס שגרם לכוויה קשה אצל בת 4, כעת נגזר הדין והרשת תשלם פיצוי עתק
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
מקדונלד'ס משלמת ביוקר. הוריה של ילדה בת 4 האשימו את מקדונלד'ס ואת מפעילת הזיכיון בפלורידה בכך שגרמו לבתם לסבול מכוויות מדרגה שנייה לאחר שאכלה Chicken McNugget, וטענו כי המנה "חמה באופן מסוכן". ההורים קיבלו חיזוק מחבר המושבעים במשפט שנפתח לפני חודשיים, ואמש (שבת) הם גם קיבלו את פסק הדין לפיו יפוצו ב-800 אלף דולר.
כזכור, חבר מושבעים בדרום פלורידה קבע שמקדונלד'ס ובעל הזיכיון Upchurch Foods אחראים על ליקויי זהירות בנוגע לנזק אפשרי מהנאגטס המדובר, לפי WPLG, אם כי אפצ'רץ' - לא מקדונלד'ס - נמצאה רשלנית בגרימת הכוויות ועל כן, הפיצוי יחולק לשני הצדדים שיישאו באחריות.
 
עורכי דין המייצגים את מקדונלד'ס טענו שהנאגטס - שעורכי דינו של הולמס אמרו שהגיעו למעל 200 מעלות פרהנייט - היו לוהטים במורה להימנע מהרעלת סלמונלה, כך על פי ה-Sun Sentinel של דרום פלורידה. משפט שני יתקיים כדי לקבוע נזקים המגיעים להולמס, שפישר רדוויד מצפה להתחיל בהמשך השנה.
כזכור, פילאנה הולמס והומברטו קאראבלו אסטבז ישבו באולם בית המשפט במחוז ברוורד בזמן שהזעקה הכואבת של הילדה הצעירה שלהם הושמעה בתחילת המשפט, כך דיווח ה-Sun Sentinel. בתם, אוליביה, סבלה מכוויות מדרגה שנייה באזור הירך שלה ב-2019 לאחר שמקנאגט רותח ב-75 מעלות, נפל בחיקה מקופסת Happy Meal, אמר עורך הדין של המשפחה לבית המשפט.

האימא הזמינה את ארוחת העוף הפופולרית מקנאגטס ובה שש יחידות בדרייב ת'רו של מקדונלד'ס בטמראק. אוליביה ישבה במושב האחורי כשהולמס הגישה את הארוחה לילדה בת ה-4, והיא נשרפה על ידי מקנאגט לאחר שזה נפל עליה, לפי התביעה באוגוסט 2019. הגוש הלוהט ישב שם כשתי דקות, והותיר את הילדה הצעירה "מעוותת ומצולקת" בגלל שהיה כל כך חם, נכתב בתביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה