משפט

חטיפה לאור יום ברמת גן: ארבעה נעצרו בחשד למעורבות

אירוע חטיפה חריג בסופ"ש. שכנה של עבריין מוכר שגר ברמת גן שמעה זעקות מדירתו וקראה למשטרה שגילתה כי העבריין נחטף לתוך רכב. לאחר חקירה ואיתור העבריין, ארבעה אנשים נעצרו בחשד למעורבות
מערכת ice | 
חטיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אירוע חריג אתמול (יום שבת) ברמת גן. על פי N12, עבריין מוכר נחטף לתוך רכב בשעות הבוקר ברחוב תובל בעיר. למרבה המזל, שכנתו של העבריין שמעה את ההמולה בדירה לידה ואת הצרחות של העבריין. המשטרה הוזעקה למקום והחלה חקירה במטרה לאתר את החטוף.
המשטרה פרסה מחסומים ברחבי העיר עד שלבסוף הצליחה לאתר את החטוף בדירה במרכז שלם בשעות הצוהריים. באירוע נעצרו שני גברים ושתי נשים שחשודים במעורבות באירוע. והם צפויים להיות מובאים להארכת מעצר. 
לא מדובר באירוע היחיד עימו המשטרה הייתה צריכה להתמודד בסופ"ש. ביום חמישי האחרון דווח כי כוחות המשטרה באזור ירושלים ניהלו חקירה נגד צעיר שלכאורה תקף מינית את שתי אחיותיו הקטינות.
מחקירת המקרים עלה כי החשוד במעשים ביצע עבירות מין באחיותיו במספר הזדמנויות ובמשך תקופה ממושכת בביתם. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ולאחר שהיום (חמישי), הוגשה נגדו הצהרת תובע עם סיום החקירה, בית המשפט האריך את מעצרו עד לתאריך 9.7 וצפוי נגדו כתב אישום בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה