משפט

מחריד: בן 16 נעצר בחשד לעבירות מין באחיותיו בנות 5 ו-10

מחקירת המקרים עלה כי החשוד במעשים ביצע עבירות מין באחיותיו במספר הזדמנויות ובמשך תקופה ממושכת בביתם. בית המשפט האריך את מעצרו עד לתאריך 9.7 וצפוי נגדו כתב אישום בימים הקרובים
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חוקרי תחנת שפט של מחוז ירושלים החלו בימים האחרונים בחקירה בעקבות תלונה של קטינות שגילן 5 ו-10 שנים, שהוגשה במשטרה ועניינה עבירות מין שבוצעו כלפיהן על ידי אחיהן החשוד (16) בשכונה בצפון ירושלים. 
מחקירת המקרים עלה כי החשוד במעשים ביצע עבירות מין באחיותיו במספר הזדמנויות ובמשך תקופה ממושכת בביתם. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ולאחר שהיום (חמישי), הוגשה נגדו הצהרת תובע עם סיום החקירה, בית המשפט האריך את מעצרו עד לתאריך 9.7 וצפוי נגדו כתב אישום בימים הקרובים.
מדובר על פרשת עבירות מין בקטנים בתוך המשפחה נוספת תוך זמן קצר, שהתרחשה בירושלים. לפני פחות מחודשיים, המשטרה עצרה שני חשודים באונס ועבירות מין שביצעו באחותם בת ה-14 בשכונה בצפון ירושלים, כאשר השניים חשודים בעבירות מין נוספות בקטינים במשפחה. 
ממשטרת ישראל נמסר בעקבות האירוע המחריד: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות חשד לעבירות מין, ובפרט אלו המבוצעות בתוך המשפחה וכלפי קטינים וחסרי ישע הכל, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עברייני מין באשר הם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה