משפט

רכב נעצר בירושלים: לא תאמינו מה נמצא בתוך מערכת המיזוג

במהלך חיפוש ברכב, איתרו השוטרים שקית מוסלקת במערכת המיזוג של הרכב ובה כמות רבה של חומרים חשודים כסם מסוגים שונים, ביניהם - קטמין, דוסה, קוקאין, פטריות הזיה וחומרים חשודים נוספים. בנוסף, נתפס ברשות הנהג סכום כסף רב
מערכת ice | 
הסמים המוסלקים (צילום דוברות המשטרה)
במהלך פעילות משולבת בה נטלו חלק בלשי המשטרה של תחנת לב הבירה יחד עם יחידת שיטור עירוני מחוז ירושלים, השוטרים עצרו לבדיקה רכב בצומת פת בירושלים. 
במהלך חיפוש ברכב, איתרו השוטרים שקית מוסלקת במערכת המיזוג של הרכב ובה כמות רבה של חומרים חשודים כסם מסוגים שונים, ביניהם - קטמין, דוסה, קוקאין, פטריות הזיה וחומרים חשודים נוספים. בנוסף, נתפס ברשות הנהג סכום כסף רב. 
הנהג החשוד, תושב הצפון בשנות ה-20 לחייו, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. במהלך היום (שישי), החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.
עוד בנושא סמים מסוכנים: בודקי בית המכס בנהר הירדן, בשיתוף עם עובדי יס"מ נהר הירדן ויחידת הכלבנים של רשות המסים, סיכלו ביום ראשון האחרון ניסיון הברחה של קוקאין נוזלי במסווה של ערכות להכנת בושם. שלושה עובדי או"ם, המשרתים בגבול סוריה, נעצרו על ידי לוחמי יחידת יג"ל של משטרת מחוז צפון, בחשד להברחה.
במהלך היום הגיעו עובדי האו"ם למעבר הגבול בין ירדן לישראל. בדיקה שגרתית שבוצעה על ידי עובדי רשות המסים ורשות שדות התעופה במעבר הגבול, עוררה את חשדם של הבודקים בנוגע לערכות להכנת בשמים שהביאו עימם הנוסעים, אשר כללו בקבוקים עם נוזל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה