משפט

נחשף הפריט המוזר ששרה נתניהו ביקשה שיקנו ליאיר

בעוד תיק 4000 נסדק ומאיים להתמוטט הרי שתיק 1000 עודנו נושף בעורפו של נתניהו והמיליארדר ארנון מילצ'ן מעיד היום לראשונה במשפט נתניהו ואומר בין השאר: "ביבי דאג שהדס קליין יודעת יותר מדי"
דוד זולדן |  5
ארנון מילצ'ן, שרה נתניהו (צילום shutterstock, פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
עדות מילצ'ן בתיק נתניהו: "ביבי דאג שהדס קליין יודעת יותר מדי". באנגליה מעיד איש העסקים הישראלי ומתייחס בעדותו לאישום בתיק 1000, לפיו נתניהו קיבל ממנו טובות הנאה בדמות סיגרים, שמפניות ותכשיטים במאות אלפים. "לא הגעתי לארץ מאז החקירה בגלל הבלגן, שהילדים לא ייחשפו להתקפות", חשף ביו השאר. גם אשת רה"מ נכחה באולם בברייטון בעוד נתניהו הגיע לביהמ"ש בירושלים.
במהלך עדותו ארנון מילצ'ן שלף תמונה שבה הוא מופיע לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה יאיר לפיד. הוא פנה לשרה נתניהו, שנמצאת באולם ואמר לה: "אני רוצה להראות לך את זה, זה מהימים שביבי ויאיר התאימו ביחד".
מילצ'ן שיתף על הקשר שלו עם נתניהו במהלך השנים ועל תדירות הפגישות. "תדירות היחסים הייתה גבוהה, היינו חברים טובים. דיברנו על היסטוריה, כלכלה ועוד דברים. הפגישות בינינו נערכו בבלפור, בבית ינאי, בקיסריה ולפעמים בחו"ל. פעם נפגשנו בחווה בצרפת, יאיר ניגן על פסנתר וחברה שלי דאז נתנה לפסנתרן פלסטיני לנגן והם יחד ניגנו בארבע ידיים. זה היה מאוד מרגש. רוב הפגישות בינינו היו חבריות, לפעמים הייתה סיבה מיוחדת".
 
מילצ'ן סיפר בין השאר על הפעם הראשונה שבה פגש את ראש הממשלה בנימין ורעייתו שרה. "הכרנו ב-1996, הוא בא לניו יורק בתור ראש ממשלה עם אשתו", סיפר. "הזמנתי אותם להקרנה של סרט בטיים וורנר. גברת נתניהו רצתה סרט אחר, אבל הסתדרנו בסוף. למחרת מצאתי את הסרט ששרה ביקשה, ובדרך אליו היא ביקשה שאקנה ליאיר בובה של באגס באני. בהמשך אכלנו ארוחת ערב, השיחה הייתה מאוד מעניינת. ביבי דיבר על היסטוריה וכלכלה. הוא אמר לי בשלב כלשהו לבוא לארץ בקיץ לעזור לו עם התקציב. אחרי זה נוצר בינינו איזה קרע כי התקשרתי ללשכה שלו כמה פעמים ולא ענו לי, אבל בהמשך חידשנו את היחסים".
המיליארדר ארנון מילצ'ן מעיד לראשונה במשפט נתניהו ממקום מושבו באנגליה בעוד רה"מ נתניהו הגיע לבית המשפט בירושלים. תקוות התביעה שמילצ'ן העד האחרון בתיק 1000 יאשר את הפרטים מעדויות אחרות שכבר נמסרו כמו היקף המתנות ואופן העברת המתנות לבני הזוג נתניהו אם אכן היו שונים וחריגים מהיחס שהעניק מילצ'ן לאישי ציבור אחרים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    Too little too late
    אלה 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התעוררה.... אין משהו שתוכלי לעשות להשכיח את הצרחות המטורפות שלך. את בושב למדינה שלמה. ואילולי האישיות ה"מיוחדת" שלך ביבי אכן היה מנהיג העם היהודי כולו !!!
    סגור
  • 3.
    הגברת נתניהו
    JO 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי את הגברת שרה , מי בחר בך כדי שנשמע על התערבויותייך , נגד חברי כנסת , שרים ועובדי משרד ראש הממשלה , את זאת שהזיקה לימין , פשוט נימעס לשמוע אותך בכל הזדמנות , שחררי אותנו
    סגור
  • 2.
    אסור להתעלם מהסיפור על באגס באני
    יואל 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז ככה. ראש ממשלה חדש, צעיר ונמרץ, מגיע לארצות הברית יחד עם רעייתו הצעירה. הם פוגשים בפעם הראשונה איש עסקים ישראלי עשיר (עדיין לא "חבר" ולא כלום). ה"רעיה" מחליטה שזו הזדמנות - ומבקשת ממנו שיקנה בובת באגס באני לילד שלה. הוא קונה. ה"רעיה" לא מרוצה. הוא קונה בובה יותר גדולה ועובר את המבחן. מאותו יום הוא "חבר" וזרימת המתנות רק מתגברת, כבר עשרים ושבע שנים. מעניין לעוד כמה אנשי עסקים עשירים הוצג ה"מבחן" של שרה? מרים אדלסון סיפרה ששרה ביקשה ממנה תכשיטים, אבל למי שבעלה מימן במליארד את "ישראל היום" הייתה הפריבילגיה לסרב ולהשאר "חברה".
    סגור
  • 1.
    אין כלום ולא היה כלום (ל"ת)
    אבי האומה 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • הוא חסיד אומות העולם
    ברור 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זוג מליונרים מטונפים ומושחטים!!!!
    סגור