משפט

הבחירות ללשכת עורכי הדין: מדוע הצטרף עו"ד ללום לאפי נוה?

בטרם ינעלו הקלפיות בבחירות ללשכת עורכי הדין נחשפת סיבת הצטרפותו של שחקן החיזוק המשמעותי לנבחרת של נוה. כך הבשילה חבירתו של עו"ד ללום לעו"ד אפי נוה. כל הפרטים  
דוד זולדן | 
עו"ד אבי ללום ואפי נוה (צילום נמרוד גליקמן, פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל, freepik)
שעות ספורות לפני סגירת הקלפיות בבחירות ללשכת עורכי הדין, נחשפת עסקת הצטרפותו של עו"ד אבי ללום לעו"ד אפי נוה. לללום היו חשובים כמה נדבכים בלשכת עורכי הדין, שעבורם היה מוכן לפרוש מהמירוץ עבור נוה. נתחיל מהמדרשה למשפט שללום מגדיר אותה "הבייבי שלו" והלכה כמה צעדים אחורה בשנים האחרונות אבל תגדל משמעותית באם נוה ייבחר וללום יעמוד בראש המדרשה (האקדמיה למשפט). בנוסף ללום צפוי להתמנות לראש המנגנון המשפטי בלשכה. בשנה האחרונה לקדנציה ללום יתמנה לתפקיד משמעותי יותר בלשכה.
כאשר השורה התחתונה ברורה וחד משמעית: ללום הבין שכדי לקדם את מטרותיו והערכים שהוא מאמין בהם - הוא יצטרך לעשות זאת מעמדה קדמית ולהתמקם בחוד החנית של עו"ד אפי נוה וכך הבשילה חבירתו של ללום לנוה.
בראיון ל- ice עו"ד אבי ללום יו"ר המנגנון ואחד האנשים החזקים בלשכה, מחזק את הטיעון לפיו החבירה לנוה הציבה אותו בעמדה קדמית באמצעותה יוכל לקדם את ערכיו ומטרותיו: "הבנתי שכדי להשפיע ולקדם את הערכים שאני מאמין בהם, אני צריך לקבל החלטה לאור התוצאות שראיתי על מנת לבוא מהמקום המשמעותי ביותר ממנו נצליח לקדם את הערכים שלנו. התפקידים המשמעותיים ביותר בלשכה מבחינתי הם: מי שיוביל את המדרשה למשפט ואת המנגנון על מנת לשמור על מנהל תקין בלשכה ורמת המקצועיות של עורכי הדין שהם שני הערכים המשמעותיים ושחשובים ביותר לי בלשכה ואני מוביל כבר שנים".
ובתוך כך נזכיר כי על פי סקר ice בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין - עו"ד אפי נוה בקאמבק מרשים עם 44% מהקולות לראשות הלשכה והוא הזוכה על פי הסקר. אחריו: היו"ר הנוכחי עו"ד עמית בכר עם 33%. במקום השלישי: עו"ד דורון ברזילי עם 12%, והרביעי: עו"ד ארקדי אליגולאשוילי עם 11% מקולות המצביעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה