משפט

סתיו שפיר: "מאוד מבקשת מכם להצביע לעו״ד עמית בכר"

"זה לא עניין רק לעורכי דין - אלא לציבור כולו. המועצה שתיבחר תשפיע מאוד על בחירת השופטים הבאים, ואם היא תהיה כזו שבאה לסגור דילים עם הקואליציה - הלך עלינו", כתבה הח"כית לשעבר בטוויטר
מערכת ice |  1
סתיו שפיר (צילום חגי הירשפלד)
הבחירות לראשות לשכת עורכי דין זוכות השנה לתשומת לב מיוחדת ומשמעותיות יותר מהרגיל. העזיבה הסוערת של אבי חימי את תפקיד היו"ר, שהובילה לבחירות, ההתמודדות של יו"ר  לשעבר, אפי נוה, שמרימה הרבה גבות, לאור ההסתבכויות שלו בשנים האחרונות וגם הגוון הפוליטי שנכנס לתמונה, כמו מכמעט לכל תחום בחיים שלנו בתקופה הזו, כאשר נוה הוא הפייבוריט של תומכי הרפורמה ועו"ד עמית בכר הוא זה של מתנגדיה.
חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר, הביעה בחשבון הטוויטר שלה את תמיכתה בעו"ד בכר. כך היא כתבה: "עורכות ועורכי דין? אני מאוד מבקשת מכם לצאת מחר להצביע לעו״ד עמית בכר והרשימה המצוינת שלו. הבחירות האלו משמעותיות מאוד לעצמאות מערכת המשפט בישראל, ואם יצא לכם כבר לצאת לרחוב עם דגל ישראל ולהיאבק על הדמוקרטיה - מחר יש לכם הזדמנות להביא בקול שלכם ניצחון גדול למחאה.
זה לא עניין רק לעורכי דין - אלא לציבור כולו. המועצה שתיבחר תשפיע מאוד על בחירת השופטים הבאים, ואם היא תהיה כזו שבאה לסגור דילים עם הקואליציה - הלך עלינו. חוץ מזה, לעו״ד בכר יש רשימה מצוינת. תמצאו בה את עו״ד אוהד רוזן, שלאחרונה הביס את יאיר נתניהו במשפט הדיבה שלנו, ולו ולשותפו למשרד עו״ד חגי קלעי היסטוריה ארוכה של הצלחות ענק למען החברה הישראלית, השקיפות והמאבק בשחיתות.
תמצאו בה גם את עו״ד אורלי ויסלברג-צור המבריקה - אחת השותפות המרכזיות להובלת המחאה ב-2011 ושגם הובילה את הבג״צ לשוויון ברישום הורות להט״בית, וחוץ מזה היא מומחית לעירוניות ומנוסה במאבקים חברתיים. בקיצור - זה שווה את הזמן שלכם מחר, תאמינו לי שיהיה לכולנו בהצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקפצי לנו... את והעו"ד שלך. (ל"ת)
    מויישה טורבינה 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור