משפט

מחריד: הגננת אילנה מואשמת ב-350 מקרי התעללות אכזריים בעשרות פעוטות

בית המשפט השלום באילת האריך בארבעה ימים  נוספים את מעצרה של אילנה קובר, מנהלת המעון הפרטי בעיר שחשודה במאות מקרי התעללות ב-21 פעוטות מהמעון שבבעלותה, יחד עם 4 סייעות נוספות
מערכת ice | 
התעללות בילדים (צילום vecteezy)
בית המשפט השלום באילת האריך היום (חמישי) בארבעה ימים נוספים את מעצרה של אילנה קובר, מנהלת המעון הפרטי בעיר שחשודה במאות מקרי התעללות ב-21 פעוטות מהמעון. כך פורסם ב-N12.
נציגת המשטרה סיפרה במהלך הדיון בבית המשפט כי הגננת מואשמת ב-350 מקרי התעללות שונים ב-21 הפעוטות שבגן. השופט, סגן נשיא בית המשפט מרדכי לוי, אמר במהלך הדיון כי אחרי שהוא צפה בארבעה מהסרטונים השונים של ההתעללויות, הוא לא הצליח להמשיך לצפות מרוב זעזוע, כך על פי הדיווח.
נוסף לגננת אילנה קובר, עוד ארבע סייעות נוספות חשודות בהתעללות אכזרית בפעוטות. בית המשפט קבע כי נכון לשלב זה, מעצרה של החשודה מוארך עד ל-5 ביוני, כשבשלב זה החקירה כמובן נמשכת. נציג התביעה, עו"ד אלמוזנינו, סיפר כי לשם השוואה, כרמל מעודה הורשעה ב-18 מקרי אלימות בעוד שבתיק הזה כבר עתה מדברים ברשות החוקרת על מאות מקרי אלימות מתמשכת ב-21 פעוטות".
אלונה דניאל ממטה המאבק למען הילדים, סיפרה ל-12: "אין למדינה שום פתרון להגנה על הילדים, הגן הכי וותיק, הכי מומלץ, רשימת המתנה, והורים מעריצים, ובסוף, אמא ערנית והקלטה אחת, הצילו את כל הפעוטות מהתופת. עוד כמה ילדים מצולקים זה ייקח, עד שיבינו שפיקוח חייב להיות עם מצלמות ושמע שלכל הפחות נגישות לכל המפקחות, ועדיף להורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה