משפט

רודי ג'וליאני נתבע בגין תקיפה מינית על סך 10 מיליון דולר

ראש העיר האייקוני לשעבר של עיריית ניו יורק מסתבך. רודי ג'וליאני נתבע על ידי עוזרת לשעבר בגין תקיפה מינית ובטענה שהעסיק אותה  במטרה שתשרת את צרכיו המיניים. התביעה האזרחית הוגשה אמש על ידי נואל דנפי שדורשת פיצויים בסך 10 מיליון דולר
מערכת ice | 
רודי ג'וליאני (צילום shutterstock)
ראש העיר האייקוני לשעבר של עיריית ניו יורק מסתבך. רודי ג'וליאני נתבע על ידי עוזרת לשעבר בגין תקיפה מינית ובטענה שהעסיק אותה  במטרה שתשרת את צרכיו המיניים. התביעה האזרחית הוגשה אמש (שני) על ידי נואל דנפי שדורשת פיצויים בסך 10 מיליון דולר.
לטענתה, ג'וליאני העסיק אותה בשחור בשנת 2019 והתקיפות המיניות התרחשו כמעט מייד לאחר שהועסקה. כמו כן, היא טוענת שראש העיר לשעבר הבהיר לה כי ההטבות המיניות הן חלק בסיסי ונדרש במסגרת תפקידה החדש. כתב התביעה כולל לא פחות מ-69 עמודים בהם היא חושפת מידע חדש על התקיפות לכאורה.
כמו כן, דנפי טוענת שג'וליאני הבטיח לשלם לה מיליון דולר בשנה ולייצג אותה בחינם בתיקים משפטיים שקשורים להתעללות במשפחה. עם זאת, הוא אמר לה שהתשלום יצטרך להידחות עד שהוא יסגור את תיק הגירושים שלו מאשתו השלישי, ג'ודית.
לצד זאת, דנפי מפרטת בתביעה כי ראש העיר לשעבר חייב אותה לבצע בו מין אוראלי ושהוא היה מגיע שיכור לעבודה ויוצא בקריאות סקסיטיות, אנטישמיות, וגזעניות. כך הוא הפך את סביבת העבודה לבתי נסבלת, עד שבינואר 2021 הוא פיטר אותה מבלי לשלם לה את הסכומים שהטיח לה לכאורה.
נציג מטעמו של ג'וליאני הכחיש לגמרי את הטענות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה